Rekordforgalmat bonyolítanak a Tesco ruhamárkái
A ruházati termékeket forgalmazó nagyobb cégek közül a Tesco bonyolította a legnagyobb forgalmat a ruhaneműk piacán 2009. első negyedévében – derül ki a GfK Hungária adataiból.
A Cherokee és F&F termékkínálatából elsősorban a bébi-, gyermek- és férfiruházat kelendő. Miközben a teljes piac több, mint 13 százalékos visszaesést mutatott, a Tesco majdnem 19 százalékkal növelte eredményét ebben a szegmensben. A kutatás szerint 2009. első negyedévében a Cherokee és az F&F a teljes hazai textilpiac forgalmának 5,1 százalékát birtokolta, mintegy 50 százalékkal meghaladva a második legnagyobb piaci részesedést elérő versenytársat.
A siker titka, hogy a Cherokee a család valamennyi tagja számára kínál megfizethető áron alsó- és felsőruházatot, az F&F termékcsalád pedig azok számára készült, akik a nagy divattervezők által képviselt trendeknek megfelelően, mégis elérhető áron igyekeznek öltözködni.
Az eredményességet tovább erősíti a június 19-e óta tartó, akár 70 százalékos kedvezményt kínáló nyári ruházati akció.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >