Rekordforgalmat bonyolítanak a Tesco ruhamárkái
A ruházati termékeket forgalmazó nagyobb cégek közül a Tesco bonyolította a legnagyobb forgalmat a ruhaneműk piacán 2009. első negyedévében – derül ki a GfK Hungária adataiból.
A Cherokee és F&F termékkínálatából elsősorban a bébi-, gyermek- és férfiruházat kelendő. Miközben a teljes piac több, mint 13 százalékos visszaesést mutatott, a Tesco majdnem 19 százalékkal növelte eredményét ebben a szegmensben. A kutatás szerint 2009. első negyedévében a Cherokee és az F&F a teljes hazai textilpiac forgalmának 5,1 százalékát birtokolta, mintegy 50 százalékkal meghaladva a második legnagyobb piaci részesedést elérő versenytársat.
A siker titka, hogy a Cherokee a család valamennyi tagja számára kínál megfizethető áron alsó- és felsőruházatot, az F&F termékcsalád pedig azok számára készült, akik a nagy divattervezők által képviselt trendeknek megfelelően, mégis elérhető áron igyekeznek öltözködni.
Az eredményességet tovább erősíti a június 19-e óta tartó, akár 70 százalékos kedvezményt kínáló nyári ruházati akció.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >