Rekordbevétel az LG-nél
Rekordnagyságú második negyedéves és első féléves árbevételről számolt be gyorsjelentésében az LG Electronics (LG). A dél-koreai vállalatcsoport 2019 április-júniusi időszakában 15,63 ezer milliárd won (13,40 milliárd dollár) konszolidált árbevételt ért el, ami 4,1 százalékkal múlja felül az egy évvel korábbit, míg a második negyedévi üzemi eredmény 652,3 milliárd wont (559,4 millió dollár) tett ki.
A forgalom emelkedése elsősorban a háztartási gépek és a légkondicionálók értékesítéséből származó rekordárbevételnek, valamint az üzleti megoldások üzletág által gyártott és forgalmazott kereskedelmi LED- és OLED-kijelzők, illetve napelemek iránti megnövekedett keresletnek köszönhető. Az árbevételben kisebb súlyt képviselő járműalkatrész-üzletág negyedéves forgalma több mint 60 százalékkal nőtt, az infotainment-termékek és az elektromos autókban használatos komponensek iránti erősebb keresletnek betudhatóan.
A társaság arra számít, hogy a harmadik negyedévben a versenyképes középkategóriás mobiltelefonok bevezetése és az 5G-képes eszközök iránti igények növekedése javítja majd a mobilüzletág teljesítményét, míg a szórakoztató elektronikai üzletágban a prémium kategóriás termékek – azaz az OLED és nanocellás tévék, illetve a nagyképernyős UHD televíziók – piaca fog növekedni.
Kapcsolódó cikkeink
Ez az 5 leggyakoribb mítosz a légkondicionálókkal kapcsolatban
A forró nyári hónapokban újra előtérbe kerülnek a légkondicionálók, amelyek…
Tovább olvasom >Rangos fenntarthatósági tanúsítványokat érdemeltek ki az LG 2025-ös OLED televíziói
Világszerte elismert fenntarthatósági tanúsítványokat kaptak az LG Electronics (LG) 2025-ös…
Tovább olvasom >Érintőképernyővel és rugalmasan mozgatható állvánnyal érkezik az új LG Swing okosmonitor
Az LG Electronics (LG) hivatalosan is bemutatta az LG Swing…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >