Rekordbevétel az LG-nél
Rekordnagyságú második negyedéves és első féléves árbevételről számolt be gyorsjelentésében az LG Electronics (LG). A dél-koreai vállalatcsoport 2019 április-júniusi időszakában 15,63 ezer milliárd won (13,40 milliárd dollár) konszolidált árbevételt ért el, ami 4,1 százalékkal múlja felül az egy évvel korábbit, míg a második negyedévi üzemi eredmény 652,3 milliárd wont (559,4 millió dollár) tett ki.
A forgalom emelkedése elsősorban a háztartási gépek és a légkondicionálók értékesítéséből származó rekordárbevételnek, valamint az üzleti megoldások üzletág által gyártott és forgalmazott kereskedelmi LED- és OLED-kijelzők, illetve napelemek iránti megnövekedett keresletnek köszönhető. Az árbevételben kisebb súlyt képviselő járműalkatrész-üzletág negyedéves forgalma több mint 60 százalékkal nőtt, az infotainment-termékek és az elektromos autókban használatos komponensek iránti erősebb keresletnek betudhatóan.
A társaság arra számít, hogy a harmadik negyedévben a versenyképes középkategóriás mobiltelefonok bevezetése és az 5G-képes eszközök iránti igények növekedése javítja majd a mobilüzletág teljesítményét, míg a szórakoztató elektronikai üzletágban a prémium kategóriás termékek – azaz az OLED és nanocellás tévék, illetve a nagyképernyős UHD televíziók – piaca fog növekedni.
Kapcsolódó cikkeink
Speciális digitális kijelzőket fejlesztett az LG
Az LG Electronics (LG) február 4. és 7. között, a barcelonai Integrated Systems Europe…
Tovább olvasom >Különféle vállalati szektorok számára fejlesztett speciális digitális kijelzőket az LG
Az LG Electronics (LG) február 4. és 7. között, a…
Tovább olvasom >Google Cast kompatibilis szállodai tévéket mutat be az LG az ISE szakkiállításon
Az LG Electronics (LG) a 2025-ös Integrated Systems Europe (ISE)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >