Rekordbevétel az LG-nél
Rekordnagyságú második negyedéves és első féléves árbevételről számolt be gyorsjelentésében az LG Electronics (LG). A dél-koreai vállalatcsoport 2019 április-júniusi időszakában 15,63 ezer milliárd won (13,40 milliárd dollár) konszolidált árbevételt ért el, ami 4,1 százalékkal múlja felül az egy évvel korábbit, míg a második negyedévi üzemi eredmény 652,3 milliárd wont (559,4 millió dollár) tett ki.
A forgalom emelkedése elsősorban a háztartási gépek és a légkondicionálók értékesítéséből származó rekordárbevételnek, valamint az üzleti megoldások üzletág által gyártott és forgalmazott kereskedelmi LED- és OLED-kijelzők, illetve napelemek iránti megnövekedett keresletnek köszönhető. Az árbevételben kisebb súlyt képviselő járműalkatrész-üzletág negyedéves forgalma több mint 60 százalékkal nőtt, az infotainment-termékek és az elektromos autókban használatos komponensek iránti erősebb keresletnek betudhatóan.
A társaság arra számít, hogy a harmadik negyedévben a versenyképes középkategóriás mobiltelefonok bevezetése és az 5G-képes eszközök iránti igények növekedése javítja majd a mobilüzletág teljesítményét, míg a szórakoztató elektronikai üzletágban a prémium kategóriás termékek – azaz az OLED és nanocellás tévék, illetve a nagyképernyős UHD televíziók – piaca fog növekedni.
Kapcsolódó cikkeink
Fotópályázatot hirdet az LG és a Magyar Nemzeti Galéria
A tavalyi nagysikerű közös művészeti pályázatát követően idén is együttműködésre…
Tovább olvasom >Az adidas 12,7 százalékkal növelte negyedéves bevételét
A német adidas, a világ egyik vezető sportszergyártójának a bevétele…
Tovább olvasom >12 éve vezeti az LG a globális OLED TV piacot
Az LG 2024-ben is megőrizte vezető szerepét a globális OLED…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >