Rekord sebességgel bővül a bosnyák kiskereskedelem
A bosnyák sajtóban megjelent információk szerint a Mercator helyi leányvállalata két éven belül 5 százalékos piaci részesedést szeretne elérni.
A Mercator idén év végéig
22 millió dollárt fektet be új üzletek
építésébe a bosnyák piacon –
nyilatkozta Mensud Lagumdzija, a cég igazgatója. A
vállalat nyolc éve jelent meg a bosnyák piacon,
azóta 119 millió dollárt invesztáltak az
országba, hat saját boltot hoztak létre és
további tízet akvizícióval szereztek
meg.
Eközben a Metro sem tétlenkedett,
a cég négy évvel ezelőtt jelent meg a bosnyák
piacon, azóta 128 millió dollárt fektetett be. A
Metro öt hipermarketet üzemeltet az országban,
kettőt a fővárosban Belgrádban, egyet Kragujevacban,
egyet Újvidéken és egyet Nis-ben. Piaci
információk szerint a Metro tovább terjeszkedne
az országban, de pontos információkat még
nem hoztak nyilvánosságra a cég terveivel
kapcsolatban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >