Rekord sebességgel bővül a bosnyák kiskereskedelem
A bosnyák sajtóban megjelent információk szerint a Mercator helyi leányvállalata két éven belül 5 százalékos piaci részesedést szeretne elérni.
A Mercator idén év végéig
22 millió dollárt fektet be új üzletek
építésébe a bosnyák piacon –
nyilatkozta Mensud Lagumdzija, a cég igazgatója. A
vállalat nyolc éve jelent meg a bosnyák piacon,
azóta 119 millió dollárt invesztáltak az
országba, hat saját boltot hoztak létre és
további tízet akvizícióval szereztek
meg.
Eközben a Metro sem tétlenkedett,
a cég négy évvel ezelőtt jelent meg a bosnyák
piacon, azóta 128 millió dollárt fektetett be. A
Metro öt hipermarketet üzemeltet az országban,
kettőt a fővárosban Belgrádban, egyet Kragujevacban,
egyet Újvidéken és egyet Nis-ben. Piaci
információk szerint a Metro tovább terjeszkedne
az országban, de pontos információkat még
nem hoztak nyilvánosságra a cég terveivel
kapcsolatban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: az előző év azonos időszakához mérten 4,9, májushoz képest 1,2 százalékkal mérséklődött az ipari termelés júniusban
2025 júniusában az ipari termelés volumene 4,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >