Reklámkiállítás meghosszabbítva
A szépség és a reklám – A női ideál alakulása a 20. század első felében címen rendezett kiállítást a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum.
A sikerre való tekintettel a kiállítást a korábban általunk is jelzett időponthoz képest 2014.11.16-ig meghosszabbították.
Az öt évtizedet bemutató divat- és reklámtörténeti kiállítás a nők reklámozásban betöltött szerepét szemlélteti a múzeum gyűjteményének kevésbé közismert darabjaival. A tömegtermelés megjelenésével a reklám szerepe fokozatosan megnőtt, a hagyományos hirdetési formák mellett újabb és változatosabb eszközök segítették az eladást. A mindenkori divatlapok, filmek és fotók mellett a különböző reklámhordozók is értékes forrásai voltak az öltözködés történetének.
A tárlat 1900-tól az 1940-es évek végéig tekinti át a változó divatirányzatokat, egyúttal alkalmat ad a női szépségideál és a divat változásának nyomon követésére a huszadik században. Az egyes korszakok hangulatát és életérzését enteriőrök, fotómontázsok, korabeli ruhák, cipők és egyéb kiegészítők segítik felidézni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gelato Day 2025
13. alkalommal hirdették meg az Európai Kézműves Fagylalt Napját –…
Tovább olvasom >Visit Hungary: Nyíregyházára és Varsányba látogatott az Európai Virágos Városok és Falvak zsűrije
Nyíregyháza és Varsány képviseli Magyarországot az Entente Florale Europe, azaz…
Tovább olvasom >Kötöttfogású késbajnok – A nap videója
Egy „modern” thaiföldi gasztrosport bajnoka: mi lenne, ha a…
Tovább olvasom >