Reklámfilmmel népszerűsítik a Magyar Terméket
Reklámkampányba kezdett a közösségi médiában a Magyar Termék Nonprofit Kft., hogy ezzel is támogassa a védjegyes termékek növekvő elismertségét. A reklámfilm az egyedülállóan kifejező magyar nyelvet és a jellegzetes magyar termékeket állítja párhuzamba egymással.
Benedek Eszter, a Magyar Termék védjegyrendszert működtető cég ügyvezetője szerint a reklámkampányukkal a vásárlók érzelmi kötődését akarják erősíteni a hazai termékek iránt. A kutatások azt mutatják, hogy a magyar fogyasztók egyre elkötelezettebben választják a hazai termékeket. Ezt a tudatos döntést szeretnék erősíteni olyan érzelmi szempontokkal, amelyek megmutatják, hogy a saját közösségünk által készített termékek mennyivel többet jelentenek számunkra, milyen szerves részét képezik a kultúránknak, a mindennapi életünknek.
Az ügyvezető úgy látja, hogy a Magyar Terméket a vásárlók már a megbízhatósággal és a minőséggel kötik össze, a márkaépítés következő lépcsője pedig az lenne, hogy ezeket az értékeket megtartva lovebrandként tekintsenek a védjegyes termékekre. Ezt segíti az új reklámfilm, melynek kreatív koncepciója szerint mi, magyarok, számtalan dologra vagyunk büszkék, de legjobban talán arra, ami igazán összeköt minket: a nyelvünkre. Ez az, amit a világon csak mi értünk meg igazán. Kifejezéseinknek és szólásainknak csak a képzelet szab határt, de mi lenne velünk, ha legkedvesebb kifejezéseinket nélkülöznünk kéne? A „Válaszd a Hazait!” koncepció a magyar termékekhez illő legszebb magyar kifejezéseinket állítja párhuzamba a hazai termékkel, hogy megmutassa, ahogy ezek a szavak hiányoznának a nyelvünkből, úgy a magyar termékek is hiányoznának a magyar háztartásokból.
A tévéreklámnak is alkalmas film egyelőre a közösségi médiában látható, a kampány ideje alatt 1-1,5 millió Youtube megtekintésre számít a Magyar Termék, amely később más hirdetési csatornákon is használja majd az anyagot.
Kapcsolódó cikkeink
Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >A Reálnál is a magyar a nyerő – a Magyar Termékkel indít közös promóciót az üzletlánc
Értékes nyereményekkel, vásárlási utalványokkal gazdagodhatnak, akik részt vesznek a Reál…
Tovább olvasom >A barátság erejéről mesél a St. Hubertus új, magával ragadó reklámfilmje
Megérkezett a St. Hubertus új reklámfilmje, amely garantáltan a szívünk közepébe…
Tovább olvasom >További cikkeink
BCSDH: fokozni kell az erőfeszítéseket a klímavédelem terén
A BCSDH és a Deloitte legfrissebb klímavédelmi felmérése szerint a…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >