Reklámfilmmel népszerűsítik a Magyar Terméket
Reklámkampányba kezdett a közösségi médiában a Magyar Termék Nonprofit Kft., hogy ezzel is támogassa a védjegyes termékek növekvő elismertségét. A reklámfilm az egyedülállóan kifejező magyar nyelvet és a jellegzetes magyar termékeket állítja párhuzamba egymással.
Benedek Eszter, a Magyar Termék védjegyrendszert működtető cég ügyvezetője szerint a reklámkampányukkal a vásárlók érzelmi kötődését akarják erősíteni a hazai termékek iránt. A kutatások azt mutatják, hogy a magyar fogyasztók egyre elkötelezettebben választják a hazai termékeket. Ezt a tudatos döntést szeretnék erősíteni olyan érzelmi szempontokkal, amelyek megmutatják, hogy a saját közösségünk által készített termékek mennyivel többet jelentenek számunkra, milyen szerves részét képezik a kultúránknak, a mindennapi életünknek.
Az ügyvezető úgy látja, hogy a Magyar Terméket a vásárlók már a megbízhatósággal és a minőséggel kötik össze, a márkaépítés következő lépcsője pedig az lenne, hogy ezeket az értékeket megtartva lovebrandként tekintsenek a védjegyes termékekre. Ezt segíti az új reklámfilm, melynek kreatív koncepciója szerint mi, magyarok, számtalan dologra vagyunk büszkék, de legjobban talán arra, ami igazán összeköt minket: a nyelvünkre. Ez az, amit a világon csak mi értünk meg igazán. Kifejezéseinknek és szólásainknak csak a képzelet szab határt, de mi lenne velünk, ha legkedvesebb kifejezéseinket nélkülöznünk kéne? A „Válaszd a Hazait!” koncepció a magyar termékekhez illő legszebb magyar kifejezéseinket állítja párhuzamba a hazai termékkel, hogy megmutassa, ahogy ezek a szavak hiányoznának a nyelvünkből, úgy a magyar termékek is hiányoznának a magyar háztartásokból.
A tévéreklámnak is alkalmas film egyelőre a közösségi médiában látható, a kampány ideje alatt 1-1,5 millió Youtube megtekintésre számít a Magyar Termék, amely később más hirdetési csatornákon is használja majd az anyagot.
Kapcsolódó cikkeink
Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >