Reklámfilmmel népszerűsítik a Magyar Terméket
Reklámkampányba kezdett a közösségi médiában a Magyar Termék Nonprofit Kft., hogy ezzel is támogassa a védjegyes termékek növekvő elismertségét. A reklámfilm az egyedülállóan kifejező magyar nyelvet és a jellegzetes magyar termékeket állítja párhuzamba egymással.
Benedek Eszter, a Magyar Termék védjegyrendszert működtető cég ügyvezetője szerint a reklámkampányukkal a vásárlók érzelmi kötődését akarják erősíteni a hazai termékek iránt. A kutatások azt mutatják, hogy a magyar fogyasztók egyre elkötelezettebben választják a hazai termékeket. Ezt a tudatos döntést szeretnék erősíteni olyan érzelmi szempontokkal, amelyek megmutatják, hogy a saját közösségünk által készített termékek mennyivel többet jelentenek számunkra, milyen szerves részét képezik a kultúránknak, a mindennapi életünknek.
Az ügyvezető úgy látja, hogy a Magyar Terméket a vásárlók már a megbízhatósággal és a minőséggel kötik össze, a márkaépítés következő lépcsője pedig az lenne, hogy ezeket az értékeket megtartva lovebrandként tekintsenek a védjegyes termékekre. Ezt segíti az új reklámfilm, melynek kreatív koncepciója szerint mi, magyarok, számtalan dologra vagyunk büszkék, de legjobban talán arra, ami igazán összeköt minket: a nyelvünkre. Ez az, amit a világon csak mi értünk meg igazán. Kifejezéseinknek és szólásainknak csak a képzelet szab határt, de mi lenne velünk, ha legkedvesebb kifejezéseinket nélkülöznünk kéne? A „Válaszd a Hazait!” koncepció a magyar termékekhez illő legszebb magyar kifejezéseinket állítja párhuzamba a hazai termékkel, hogy megmutassa, ahogy ezek a szavak hiányoznának a nyelvünkből, úgy a magyar termékek is hiányoznának a magyar háztartásokból.
A tévéreklámnak is alkalmas film egyelőre a közösségi médiában látható, a kampány ideje alatt 1-1,5 millió Youtube megtekintésre számít a Magyar Termék, amely később más hirdetési csatornákon is használja majd az anyagot.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >A Helia-D-vel forgatott Zséda
Barátnők, nevetés, egy nyári délután – Zséda eddig nem látott…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >Magyar sertéshús-külkereskedelem: drámai visszaesés az első öt hónapban
Miközben a világ meghatározó sertéshúspiacain – így az Egyesült Államokban,…
Tovább olvasom >