Reklámfelület ásványvizes palackokon
A nyári szezonban kiválóan használható kommunikációs eszközt azért is ajánlja a fejlesztő Duoble Printing, mert a szórólapokkal ellentétben addig biztosan kézben marad, amíg a flakon tartalma ki nem fogy.
A Grafit Pencil Nyomda érdekeltségébe
tartozó marketingkommunikációs cég új
reklámeszköze a "Legyen saját vize!"
nevet viseli. A Double Printing a hirdetni kívánó
cégekne, 0,5 l-es szénsavas ásványvízes
vagy kétféle ízesítésű Ice Tea
flakonon kínál megjelenési lehetőséget.
Az eddigi sikereken felbuzdulva a cég azt tervezi, hogy
gyermekek számára maci formájú
palackokban négy ízben kínál majd üdítőt
a fiatal célcsoportot elérni szándékozó
reklámozóknak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >