Reklámfelület ásványvizes palackokon
A nyári szezonban kiválóan használható kommunikációs eszközt azért is ajánlja a fejlesztő Duoble Printing, mert a szórólapokkal ellentétben addig biztosan kézben marad, amíg a flakon tartalma ki nem fogy.
A Grafit Pencil Nyomda érdekeltségébe
tartozó marketingkommunikációs cég új
reklámeszköze a "Legyen saját vize!"
nevet viseli. A Double Printing a hirdetni kívánó
cégekne, 0,5 l-es szénsavas ásványvízes
vagy kétféle ízesítésű Ice Tea
flakonon kínál megjelenési lehetőséget.
Az eddigi sikereken felbuzdulva a cég azt tervezi, hogy
gyermekek számára maci formájú
palackokban négy ízben kínál majd üdítőt
a fiatal célcsoportot elérni szándékozó
reklámozóknak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
13,5 százalékkal, 2100 forint fölé emelkedett a fizikai átlagórabér a második negyedévben
Az idei második negyedévben 2104 forint volt a fizikai munkát…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >Optimalizálja nemzetközi üzlethálózatát a Lidl
Tovább lassult a Lidl nemzetközi üzletnyitásainak üteme a folyó pénzügyi…
Tovább olvasom >