Reklámfelület ásványvizes palackokon
A nyári szezonban kiválóan használható kommunikációs eszközt azért is ajánlja a fejlesztő Duoble Printing, mert a szórólapokkal ellentétben addig biztosan kézben marad, amíg a flakon tartalma ki nem fogy.
A Grafit Pencil Nyomda érdekeltségébe
tartozó marketingkommunikációs cég új
reklámeszköze a "Legyen saját vize!"
nevet viseli. A Double Printing a hirdetni kívánó
cégekne, 0,5 l-es szénsavas ásványvízes
vagy kétféle ízesítésű Ice Tea
flakonon kínál megjelenési lehetőséget.
Az eddigi sikereken felbuzdulva a cég azt tervezi, hogy
gyermekek számára maci formájú
palackokban négy ízben kínál majd üdítőt
a fiatal célcsoportot elérni szándékozó
reklámozóknak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júliusban a GKI konjunktúra indexe enyhén csökkent
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Megállíthatatlanul drágul a kenyér – és vele együtt minden a pékségből
A kenyér a magyar családok asztalának alapdarabja, mégis egyre kevesebben…
Tovább olvasom >