Reklámfelület ásványvizes palackokon
A nyári szezonban kiválóan használható kommunikációs eszközt azért is ajánlja a fejlesztő Duoble Printing, mert a szórólapokkal ellentétben addig biztosan kézben marad, amíg a flakon tartalma ki nem fogy.
A Grafit Pencil Nyomda érdekeltségébe
tartozó marketingkommunikációs cég új
reklámeszköze a "Legyen saját vize!"
nevet viseli. A Double Printing a hirdetni kívánó
cégekne, 0,5 l-es szénsavas ásványvízes
vagy kétféle ízesítésű Ice Tea
flakonon kínál megjelenési lehetőséget.
Az eddigi sikereken felbuzdulva a cég azt tervezi, hogy
gyermekek számára maci formájú
palackokban négy ízben kínál majd üdítőt
a fiatal célcsoportot elérni szándékozó
reklámozóknak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Uniós adó jöhet az ultrafeldolgozott élelmiszerekre és az alkoholos üdítőkre – készül az EU első kardiovaszkuláris akcióterve
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Baltikum felé nyit a magyar élelmiszerexport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ipari alkoholgyártás: sokkal több mindenben jelen van, mint gondolnánk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

