Reklámfelület ásványvizes palackokon
A nyári szezonban kiválóan használható kommunikációs eszközt azért is ajánlja a fejlesztő Duoble Printing, mert a szórólapokkal ellentétben addig biztosan kézben marad, amíg a flakon tartalma ki nem fogy.
A Grafit Pencil Nyomda érdekeltségébe
tartozó marketingkommunikációs cég új
reklámeszköze a "Legyen saját vize!"
nevet viseli. A Double Printing a hirdetni kívánó
cégekne, 0,5 l-es szénsavas ásványvízes
vagy kétféle ízesítésű Ice Tea
flakonon kínál megjelenési lehetőséget.
Az eddigi sikereken felbuzdulva a cég azt tervezi, hogy
gyermekek számára maci formájú
palackokban négy ízben kínál majd üdítőt
a fiatal célcsoportot elérni szándékozó
reklámozóknak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Érezhető emelkedéssel kezdte az évet a GKI konjunktúraindexe
A GKI konjunktúraindexe januárban érezhetően emelkedett. A járvány kezdete óta…
Tovább olvasom >A Nemzeti élelmiszergazdasági válságkezelő programban 1457 vállalkozás kapott támogatást
Az Agrárminisztérium által életre hívott Nemzeti élelmiszergazdasági válságkezelő programban 1457…
Tovább olvasom >Érintésmentes piacozás Dunakeszin
Amikor az első hullám idején a legtöbb termelői vásár bezárt,…
Tovább olvasom >