Régiós központtá vált a Trend2
Új profilként szépségápolással bővíti a palettát a 22 ezer négyzetméteres Trend2 divat-nagykereskedelmi központ.
A közel kétszáz ruhagyártó és importőr cég számára bemutatkozási lehetőséget biztosító épületben rendszeresen vásárló mintegy 18 ezer kiskereskedő közül kétezer a külföldi.
Csehország és Szlovákia mellett Romániából és Ukrajnából is jönnek ide kereskedők. Az induláskor még a bérlők 70 százaléka magyar ruházati gyártó volt, mára a válság következtében arányuk 50 százalékra csökkent – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >