Régiós központtá vált a Trend2
Új profilként szépségápolással bővíti a palettát a 22 ezer négyzetméteres Trend2 divat-nagykereskedelmi központ.
A közel kétszáz ruhagyártó és importőr cég számára bemutatkozási lehetőséget biztosító épületben rendszeresen vásárló mintegy 18 ezer kiskereskedő közül kétezer a külföldi.
Csehország és Szlovákia mellett Romániából és Ukrajnából is jönnek ide kereskedők. Az induláskor még a bérlők 70 százaléka magyar ruházati gyártó volt, mára a válság következtében arányuk 50 százalékra csökkent – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >