Régiós központtá vált a Trend2
Új profilként szépségápolással bővíti a palettát a 22 ezer négyzetméteres Trend2 divat-nagykereskedelmi központ.
A közel kétszáz ruhagyártó és importőr cég számára bemutatkozási lehetőséget biztosító épületben rendszeresen vásárló mintegy 18 ezer kiskereskedő közül kétezer a külföldi.
Csehország és Szlovákia mellett Romániából és Ukrajnából is jönnek ide kereskedők. Az induláskor még a bérlők 70 százaléka magyar ruházati gyártó volt, mára a válság következtében arányuk 50 százalékra csökkent – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >