Régiós központtá vált a Trend2
Új profilként szépségápolással bővíti a palettát a 22 ezer négyzetméteres Trend2 divat-nagykereskedelmi központ.
A közel kétszáz ruhagyártó és importőr cég számára bemutatkozási lehetőséget biztosító épületben rendszeresen vásárló mintegy 18 ezer kiskereskedő közül kétezer a külföldi.
Csehország és Szlovákia mellett Romániából és Ukrajnából is jönnek ide kereskedők. Az induláskor még a bérlők 70 százaléka magyar ruházati gyártó volt, mára a válság következtében arányuk 50 százalékra csökkent – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Hazai termékek elismerését segíti a minőségrendszerekhez történő csatlakozás
A vásárlók bizalmának növelésén túl piaci előnyökkel is jár a…
Tovább olvasom >Enyhe növekedés a lízingpiacon
A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a…
Tovább olvasom >