Régiós együttműködés keretében ültet fákat a Mastercard és a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket hazánkban harmadszor indít kampányt, ezzel támogatva a Mastercard Priceless Planet Koalíció célkitűzését: 100 millió fa elültetését. Magyarország mellett Ausztriában és Németországban is ezt a célt támogathatják a Rohlik Csoport vásárlói.
A Mastercard és a Kifli tavaly szeptemberi, első közös akciója során a célként kitűzött 2000 fára elegendő összeg idő előtt összegyűlt, így novemberben már 15 000 fa ültetésére vállalkoztak. Azok a vásárlók vettek részt a kampányban, akik az akció ideje alatt a kiflis profiljukban elmentett Mastercard kártyájukkal fizettek a bevásárlásért. A jelenleg futó akcióval már 20 000 fa ültetésére kerülhet sor. A mechanizmus ezúttal sem változott, de a legaktívabb vásárlók az akció végén külön ajándékban is részesülnek majd. //
Kapcsolódó cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Melyik a magyarok kedvenc fűszere?
A legnépszerűbb online szupermarket kínálatában több mint 300 különböző fűszer…
Tovább olvasom >Közös élményekkel készül a nyárra a K&H és a Mastercard
A K&H és a Mastercard idén országszerte exkluzív zenei és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >