Régiós együttműködés keretében ültet fákat a Mastercard és a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket hazánkban harmadszor indít kampányt, ezzel támogatva a Mastercard Priceless Planet Koalíció célkitűzését: 100 millió fa elültetését. Magyarország mellett Ausztriában és Németországban is ezt a célt támogathatják a Rohlik Csoport vásárlói.
A Mastercard és a Kifli tavaly szeptemberi, első közös akciója során a célként kitűzött 2000 fára elegendő összeg idő előtt összegyűlt, így novemberben már 15 000 fa ültetésére vállalkoztak. Azok a vásárlók vettek részt a kampányban, akik az akció ideje alatt a kiflis profiljukban elmentett Mastercard kártyájukkal fizettek a bevásárlásért. A jelenleg futó akcióval már 20 000 fa ültetésére kerülhet sor. A mechanizmus ezúttal sem változott, de a legaktívabb vásárlók az akció végén külön ajándékban is részesülnek majd. //
Kapcsolódó cikkeink
Így költöttek a magyar drukkerek a válogatott meccseinek helyszínein
A németországi futball Európa-bajnokság városai jelentős anyagi forrásokat fordítottak arra,…
Tovább olvasom >A Kifli.hu márka tulajdonosa 170 millió dollár növekedési tőkét kap
A Rohlik online élelmiszer-szogláltatással foglalkozó nemzetközi cégcsoport, a hazai Kifli.hu…
Tovább olvasom >A Kifli.hu a nyári táborokat is elérte egészséges kínálatával
A Kifli.hu, amely az óvodai étkeztetési programmal már bizonyított, tovább…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >