Regionális, lokális kampányok a Tesco áruházakban

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 08. 20. 23:11

A Tesco, mint reklámhelyszín az FMCG-szektor számára mindig is fontos kommunikációs terület volt – hiszen az eladáshelyi megjelenés fontosságával tisztában vannak a beszállítók –, azonban a Tesco hipermarketek a kisebb, regionális hirdetések számára is igen kedvező helyszínül szolgálnak.

A Tesco országos, 119 hipermarketből álló hálózata lehetőséget nyújt arra, hogy szelektált, akár csak egy várost érintő megjelenést vásároljon a hirdető cég. Akár kül-, akár beltéri reklámlehetőségekben gondolkodik egy helyi, vagy csak bizonyos városokban kommunikálni kívánó hirdető, biztos lehet benne, hogy a Tesco hipermarket áruházakban lehetősége lesz tömegek elérésére.

– Korábban hallottunk olyan felmérésről – egy pénzügyi szektorban tevékenykedő ügyfelünktől –, amely során megvizsgálták, hogy adott városokban hol lehet a leginkább tömegeket elérni, hol találhatóak olyan csomópontok, ahol a városlakók többször megfordulnak egy hónapon belül. A területi képviselőiktől azt a választ kapták, hogy a Tesco áruházaknál – mondta el Neff Nikolett, a POS Services Kft. instore értékesítési vezetője.

Ezt kihasználva idén is több, regionális hirdető reklámmegjelenésével találkozhatunk akár a parkolókban, akár az áruházakon belül.
A nyári időszakra fókuszálva több hónapon keresztül láthatjuk például a Zamárdi Kalandpark megjelenését a bevásárlókocsi-tárolókon, vagy például a Palace diszkó kommunikációját több reklámeszközön, de Szombathelyen az Iseumi Szabadtéri Játékoknak is reklámhelyszínéül szolgált a Tesco.
A helyi rendezvények és szolgáltatások kommunikálása mellett több telekommunikációs hirdetéssel is találkozhatunk, mely hirdetőket szintén a városi szelektálás lehetősége és a tömegelérés vonz.

Kapcsolódó cikkeink