Regio Játék: milliárdokat költenek karácsonykor játékokra a magyarok
Indul a játékpiac legerősebb időszaka: a Regio Játék adatai szerint a teljes, mintegy 55 milliárd forintos éves forgalom 60 százaléka realizálódik az év végi ünnepi időszakban – közölte a Regio Játékkereskedelmi Kft. az MTI-vel.
A vállalat becslése alapján idén az átlagos online kosárérték 20 százalékkal nagyobb, 13 ezer forint, míg a hagyományos bolti beszerzés értéke 10 százalékkal több, 9600 forint lesz. Friss kutatásukból kiderült, hogy idén karácsonykor sokan döntenek az online és a mobilról történő vásárlás mellett, idén már 16 százalékkal több rendelés érkezett mobileszközökről tavalyhoz képest – tette hozzá Gyaraki Dávid marketingvezető.
A felmérés alapján a szülők többsége, 60 százaléka 10 ezer forint felett, a nagyszülők fele pedig 5 ezer -10 ezer forint között költ karácsonyi ajándékra egy gyermeknek. Míg a nagyszülők többsége 2-3 ajándékkal lepi meg unokáját, addig a szülők 70 százaléka 3 vagy több meglepetést tesz a fa alá. A legtöbben kreatív- és társasjátékot, könyvet és kifestőt, illetve az örökzöld LEGO-készleteket keresik az ünnepre.
A magyar tulajdonú Regio Játékkereskedelmi Kft.-t 1990-ben családi vállalkozásként alapították. A több mint 500 embert foglalkoztató társaság már országszerte 43 játékbolttal rendelkezik, és csaknem 25 százalékos részesedésével piacvezető a hagyományos magyar játékpiacon. A cég 2020-ban 13,8 milliárd forint nettó árbevételt ért el. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nyáron is pörög a játékpiac – így vakációznak a kisgyerekes családok
Zsonglőrködés a szabadságokkal, erősítés a nagyszülőktől és táborok széles kínálata:…
Tovább olvasom >Társadalmi felelősség és milliárdos megtakarítások – értéket teremt a megváltozott munkaképességűek foglalkoztatása
Évente közel 200 milliárd forintot fizetnek be a hazai vállalkozások…
Tovább olvasom >Gyereknap: 5-10.000 Ft közötti ajándékot vásárolnak a magyar szülők
A játék, az élmény és a könyv a legnépszerűbb gyereknapi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >