Reggelikultúra
A közelmúltban bejelentett együttműködés keretében a budapesti Budapart Piknikségben tartott közös sajtóeseményt a Coca-Cola HBC Magyarország által kizárólagosan forgalmazott prémium olasz kávémárka, a Caffè Vergnano és a Félegyházi Családi Pékség.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A két cégnek nagy fejlődési potenciált jelent a 280 milliárd forint értékű hazai sütőiparpiac, melyen most a két vállalat együtt népszerűsíti a reggelikultúrát.
A Coca-Cola HBC Magyarország 2022 januárja óta forgalmazza Magyarországon a Caffè Vergnano prémium olasz kávétermékeit mára mintegy 500 vendéglátóegységben országszerte. Az idén 25 éves Félegyházi Családi Pékség jelenleg több mint 1400 főnek biztosít munkát, 90 saját üzlettel rendelkezik, 400 partnerét – köztük kiskereskedelmi láncokat, közétkeztetési vállalkozásokat és a Magyar Honvédséget – látja el naponta friss pékáruval. //
Kapcsolódó cikkeink
A nyár a Balatoné
Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a…
Tovább olvasom >Európai Turizmus Fórum
Az Európai Unió Tanácsa soros elnökségének diplomáciai eseményei között zajlott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >Valentin-napi gasztronómiai kaland Gianni Annonival a Candy szervezésében
Egy igazán különleges desszertkészítő élményre invitálta a gasztronómia szerelmeseit a…
Tovább olvasom >Ki vagy, ha mogyorót ennél? – A nap videója
Akár a Snickers őse is lehetne az ázsiai mogyorós édesség,…
Tovább olvasom >