Reggelikultúra
A közelmúltban bejelentett együttműködés keretében a budapesti Budapart Piknikségben tartott közös sajtóeseményt a Coca-Cola HBC Magyarország által kizárólagosan forgalmazott prémium olasz kávémárka, a Caffè Vergnano és a Félegyházi Családi Pékség.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A két cégnek nagy fejlődési potenciált jelent a 280 milliárd forint értékű hazai sütőiparpiac, melyen most a két vállalat együtt népszerűsíti a reggelikultúrát.
A Coca-Cola HBC Magyarország 2022 januárja óta forgalmazza Magyarországon a Caffè Vergnano prémium olasz kávétermékeit mára mintegy 500 vendéglátóegységben országszerte. Az idén 25 éves Félegyházi Családi Pékség jelenleg több mint 1400 főnek biztosít munkát, 90 saját üzlettel rendelkezik, 400 partnerét – köztük kiskereskedelmi láncokat, közétkeztetési vállalkozásokat és a Magyar Honvédséget – látja el naponta friss pékáruval. //
Kapcsolódó cikkeink
…azért a boróka az úr!
Világszinten a gin kategória még növekedésben van, ám a fejlődés…
Tovább olvasom >Felpörgetve
Az energiaitalok piaca sikeres évet zárt 2024-ben, miközben egyre szélesebb…
Tovább olvasom >Kevesebb cukor, minimális szénhidrát
A cukormentes és szénhidrátcsökkentett élelmiszerek piaca ma már messze túlmutat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hő a mélyből: kiaknázatlan kincs a magyar geotermia
Bár Magyarország kiváló geotermikus adottságokkal rendelkezik, a termálhő jelenleg csak…
Tovább olvasom >A fenntartható turizmus fejlesztését segítő uniós program indult Szegeden
A fenntartható turizmus fejlesztését segítő, 2,5 millió eurós (mintegy egymilliárd…
Tovább olvasom >A vendéglátóhely-nevek és a brit humor – A nap képe
Az angolok imádják a(z angol) humort, láthatóan még a vendéglátóhelyek…
Tovább olvasom >