Reggelikultúra
A közelmúltban bejelentett együttműködés keretében a budapesti Budapart Piknikségben tartott közös sajtóeseményt a Coca-Cola HBC Magyarország által kizárólagosan forgalmazott prémium olasz kávémárka, a Caffè Vergnano és a Félegyházi Családi Pékség.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A két cégnek nagy fejlődési potenciált jelent a 280 milliárd forint értékű hazai sütőiparpiac, melyen most a két vállalat együtt népszerűsíti a reggelikultúrát.
A Coca-Cola HBC Magyarország 2022 januárja óta forgalmazza Magyarországon a Caffè Vergnano prémium olasz kávétermékeit mára mintegy 500 vendéglátóegységben országszerte. Az idén 25 éves Félegyházi Családi Pékség jelenleg több mint 1400 főnek biztosít munkát, 90 saját üzlettel rendelkezik, 400 partnerét – köztük kiskereskedelmi láncokat, közétkeztetési vállalkozásokat és a Magyar Honvédséget – látja el naponta friss pékáruval. //
Kapcsolódó cikkeink
Újra pezseg a szénsavas piac
A szénsavas üdítők piaca 2024-ben kihívásokkal teli, de növekedést mutató…
Tovább olvasom >Monster Rio Punch
Monster Rio Punch egy teljesen új ízszenzáció. Egzotikus gyümölcsízek keveréke…
Tovább olvasom >Megvette a finn Oddlygood a brit Rude Health márkát
A skandináv vegán piacon vezető finn Oddlygood felvásárolta az Egyesült…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Pékszövetség XIV. Szent István napi Kenyérverseny felhívása
A Magyar Pékszövetség 2025-ben is meghirdette az ország egyik legrangosabb…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a hazai vendégek többnyire 1-2 éjszakás foglalással utaztak belföldön az első negyedévben
Hosszú hétvége híján főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak…
Tovább olvasom >21. századi csúcshűtőtáska – A nap képe
A Rugged Road hűtőtáskái nagyon könnyűek, nagyon tartósak , strapabírók,…
Tovább olvasom >