#reducefoodwaste – A megmenthető élelmiszer
A Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft. és a KSZGYSZ közös, rendezvényén mutatja be a STREFOWA (Strategies to Reduce and Manage Food Waste) nemzetközi program eredményeit, és az azokban rejlő lehetőségeket
A STREFOWA (Strategies to Reduce and Manage Food Waste – Stratégiák az élelmiszerhulladék csökkentésére és kezelésére Közép-Európában) nemzetközi program a legjobb megoldásokat keresi az élelmiszerhulladék keletkezésének megelőzésére és visszaszorítására, valamint a hulladék kezelésének legjobb módjaira. A kezdeményezés három éve indult útjára az Európai Unió támogatásával.
A STREFOWA projekt fő célja az élelmiszer- és élelmiszerhulladék-menedzsment fejlesztése a kiválasztott közép-európai városokban, amelynek eredményeként csökkenthetőek a – különösen az üvegházhatású gázok kibocsátásából származó – környezeti hatások, redukálhatók a költségek, illetve pozitív hatással lehetnek a társadalom széles rétegeire is (innovációk, start-upok, közösségi gondolkodás, élelmiszer-adományozás, vásárlói szokások befolyásolása, nemzetközi egyesület, versenyek, oktatási anyagok, iránymutatások, stb.).
Egy közös gondolkodásra hívjuk az érintett szervezetek, vállalkozások, intézmények képviselőit a 2019. szeptember 11-én, Budapesten, a Hotel Benczúrban megrendezésre kerülő – ingyenes, de regisztrációhoz kötött – konferenciánkra. Részletek és jelentkezés
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40.000 lejáratközeli árucikket kell leértékelnie…
Tovább olvasom >Fenntartható sört készített a megmaradt kenyérből a spanyol El Corte Inglés lánc
Az El Corte Inglés a Cervezas Mica kézműves gyártóval együttműködve…
Tovább olvasom >Négy milliárd fontot fektet a Lidl a brit élelmiszeriparba 2023-ban
Tervei szerint a Lidl GB 2023-ig 4 milliárd fontot invesztál…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >