#reducefoodwaste – A megmenthető élelmiszer
A Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft. és a KSZGYSZ közös, rendezvényén mutatja be a STREFOWA (Strategies to Reduce and Manage Food Waste) nemzetközi program eredményeit, és az azokban rejlő lehetőségeket
A STREFOWA (Strategies to Reduce and Manage Food Waste – Stratégiák az élelmiszerhulladék csökkentésére és kezelésére Közép-Európában) nemzetközi program a legjobb megoldásokat keresi az élelmiszerhulladék keletkezésének megelőzésére és visszaszorítására, valamint a hulladék kezelésének legjobb módjaira. A kezdeményezés három éve indult útjára az Európai Unió támogatásával.
A STREFOWA projekt fő célja az élelmiszer- és élelmiszerhulladék-menedzsment fejlesztése a kiválasztott közép-európai városokban, amelynek eredményeként csökkenthetőek a – különösen az üvegházhatású gázok kibocsátásából származó – környezeti hatások, redukálhatók a költségek, illetve pozitív hatással lehetnek a társadalom széles rétegeire is (innovációk, start-upok, közösségi gondolkodás, élelmiszer-adományozás, vásárlói szokások befolyásolása, nemzetközi egyesület, versenyek, oktatási anyagok, iránymutatások, stb.).
Egy közös gondolkodásra hívjuk az érintett szervezetek, vállalkozások, intézmények képviselőit a 2019. szeptember 11-én, Budapesten, a Hotel Benczúrban megrendezésre kerülő – ingyenes, de regisztrációhoz kötött – konferenciánkra. Részletek és jelentkezés
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40.000 lejáratközeli árucikket kell leértékelnie…
Tovább olvasom >Fenntartható sört készített a megmaradt kenyérből a spanyol El Corte Inglés lánc
Az El Corte Inglés a Cervezas Mica kézműves gyártóval együttműködve…
Tovább olvasom >Négy milliárd fontot fektet a Lidl a brit élelmiszeriparba 2023-ban
Tervei szerint a Lidl GB 2023-ig 4 milliárd fontot invesztál…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >