Reál: eredményes promóció Magyar Termékekkel
A Magyar Termék Nonprofit Kft. számára rendkívül fontosak az üzletlánci együttműködések, hiszen ezek – azon túl, hogy ráirányítják a figyelmet a hazai termékekre – mindig nagyszerű eredményeket hoznak a gyártók, a kereskedők és a fogyasztók számára egyaránt. Így volt ez az idén első alkalommal megszervezett, szeptember 2. és 27. között zajló Reál-promócióban is.
Nyolc cég: a Cerbona Élelmiszergyártó Kft., a Detki Keksz Édesipari Kft., a Nádudvari Élelmiszer Kft., a Gyulahús Kft., a Pölöskei Italgyártó Kft., a Gyermelyi Zrt., a NaturAqua Kft. és a Szerencsi Bonbon Kft. vett részt a szeptemberi „Induljon jól a suli” promócióban. Legalább két termék megvásárlásával lehetett bekapcsolódni a nyereményjátékba, amelynek 10 darab családi wellness hétvége volt a fődíja. Emellett napi (gyerekroller) és heti nyeremények (Play Station 4) is várták a szerencsés vevőket.
A promóció elsődleges célja az volt, hogy az akcióban részt vevő termékek vásárlására ösztönözzön, erősítse a márka ismertségét és a hozzá fűződő lojalitást, valamint megszólítsa a fiatalabb célcsoportot.
A kampány négy hete alatt sok ezer érvényes AP-kódot töltöttek fel, egy-egy játékos több alkalommal is pályázott, így is érvényesült a promóció vásárlást ösztönző célja.
A résztvevők körében feltűnően magas a 25–34 évesek aránya, amely örömteli visszajelzés arra, hogy a nyereménypiramissal, valamint a médiamegjelenések általi érzékenyítéssel sikerült megszólítani és Magyar Termék védjegyes termékek vásárlására ösztönözni a fiatal családos réteget is.
A kampányidőszak alatti médiamegjelenések – Nők Lapja, Nők Lapja Konyha, Meglepetés, Story, Best – tovább erősítették a nyereményjátékban részt vevő cégek ismertségét, termékeik szerethetőségét. A frappáns üzenetnek és a vonzó imázsnak is fontos szerepe volt a promócióban. A Magyar Termék közösségi megjelenése számára nyújtott hirdetési lehetőség pedig kiváló példája az üzletlánc és a hazai gyártók közötti win-win együttműködésnek. A közös fogyasztói akció felpörgette a résztvevő termékek forgalmát, erősítve a Reál és a közreműködő cégek forgalmi együttműködését. //
Kapcsolódó cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Stratégiai építkezés, fenntarthatóság és közösségi jelenlét a Reálnál
2024-ben a Reál-csoporton belül tovább folytatódott az előző években megkezdett…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >