A leghuszonegyedikszázadibb megoldás
Amikor sok évvel ezelőtt a Nespresso megalkotta prémium minőségű, kapszulába zárt, adagolt kávék koncepcióját, elsődleges szempont volt, hogy a kávé a lefőzés pillanatáig a lehető legfrissebb maradjon – ehhez az alumíniumot választotta alapanyagként, amely egyúttal környezetbarát is, mivel korlátlan alkalommal újrahasznosítható. A cég 2020-ra célul tűzte ki, hogy globális kapszula-újrahasznosítási kapacitását a jelenlegi 75%-ról 100%-ra emeli. A hazai fogyasztók mostantól még egyszerűbben hozzájárulhatnak az újrahasznosításhoz: már otthonról is egyszerűen, az új kapszulák házhoz szállításával egy időben visszaküldhetik a használt kapszulákat.
A szelektív hulladékgyűjtés napjaink egyik legfontosabb környezetvédelmi törekvése; a Nespresso koncepciója a fenntarthatóságot és a takarékoskodást jelenti az erőforrásokkal, részeként az ennek nyomán kialakuló új rendszernek, amit ma körforgásos gazdaságnak neveznek. //
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >RTD kávét dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A limitált kiadású itallal a márka az RTD-italok iránti növekvő…
Tovább olvasom >Mézalapú termékcsaládot dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A Nespresso USA piacra dobta a Nespresso Bloom mézalapú termékcsaládot.…
Tovább olvasom >További cikkeink
20 éves a TV Paprika – A nap videója
Abban, hogy bátrabbak és kísérletezőbbek vagyunk a konyhában, mint két…
Tovább olvasom >A szervízdíj nem borravaló – itt a különbség a kettő között
Gyakran nagy bizonytalanság övezi, hogy a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Új magyar MICHELIN-csillagos és Green Star étterem
A mai napon a Michelin lerántotta a leplet arról, hogy…
Tovább olvasom >