A leghuszonegyedikszázadibb megoldás
Amikor sok évvel ezelőtt a Nespresso megalkotta prémium minőségű, kapszulába zárt, adagolt kávék koncepcióját, elsődleges szempont volt, hogy a kávé a lefőzés pillanatáig a lehető legfrissebb maradjon – ehhez az alumíniumot választotta alapanyagként, amely egyúttal környezetbarát is, mivel korlátlan alkalommal újrahasznosítható. A cég 2020-ra célul tűzte ki, hogy globális kapszula-újrahasznosítási kapacitását a jelenlegi 75%-ról 100%-ra emeli. A hazai fogyasztók mostantól még egyszerűbben hozzájárulhatnak az újrahasznosításhoz: már otthonról is egyszerűen, az új kapszulák házhoz szállításával egy időben visszaküldhetik a használt kapszulákat.
A szelektív hulladékgyűjtés napjaink egyik legfontosabb környezetvédelmi törekvése; a Nespresso koncepciója a fenntarthatóságot és a takarékoskodást jelenti az erőforrásokkal, részeként az ennek nyomán kialakuló új rendszernek, amit ma körforgásos gazdaságnak neveznek. //
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >RTD kávét dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A limitált kiadású itallal a márka az RTD-italok iránti növekvő…
Tovább olvasom >Mézalapú termékcsaládot dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A Nespresso USA piacra dobta a Nespresso Bloom mézalapú termékcsaládot.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >Valentin-napi gasztronómiai kaland Gianni Annonival a Candy szervezésében
Egy igazán különleges desszertkészítő élményre invitálta a gasztronómia szerelmeseit a…
Tovább olvasom >Ki vagy, ha mogyorót ennél? – A nap videója
Akár a Snickers őse is lehetne az ázsiai mogyorós édesség,…
Tovább olvasom >