A leghuszonegyedikszázadibb megoldás
Amikor sok évvel ezelőtt a Nespresso megalkotta prémium minőségű, kapszulába zárt, adagolt kávék koncepcióját, elsődleges szempont volt, hogy a kávé a lefőzés pillanatáig a lehető legfrissebb maradjon – ehhez az alumíniumot választotta alapanyagként, amely egyúttal környezetbarát is, mivel korlátlan alkalommal újrahasznosítható. A cég 2020-ra célul tűzte ki, hogy globális kapszula-újrahasznosítási kapacitását a jelenlegi 75%-ról 100%-ra emeli. A hazai fogyasztók mostantól még egyszerűbben hozzájárulhatnak az újrahasznosításhoz: már otthonról is egyszerűen, az új kapszulák házhoz szállításával egy időben visszaküldhetik a használt kapszulákat.
A szelektív hulladékgyűjtés napjaink egyik legfontosabb környezetvédelmi törekvése; a Nespresso koncepciója a fenntarthatóságot és a takarékoskodást jelenti az erőforrásokkal, részeként az ennek nyomán kialakuló új rendszernek, amit ma körforgásos gazdaságnak neveznek. //
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >RTD kávét dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A limitált kiadású itallal a márka az RTD-italok iránti növekvő…
Tovább olvasom >Mézalapú termékcsaládot dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A Nespresso USA piacra dobta a Nespresso Bloom mézalapú termékcsaládot.…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: szárnyal a turizmus, novemberben 17 százalékkal bővült a vendégforgalom
Újabb csúcsokat döntött a hazai turizmus 2024 novemberében: a vendégek…
Tovább olvasom >Szallas.hu: szilveszterkor Eger, Szeged és Pécs a legkeresettebb a belföldi utazók körében
Szilveszterkor a belföldi utazók körében Eger, Szeged és Pécs a…
Tovább olvasom >A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >