Reacty Digital: E-kereskedelmi körkép 2021 – Infografika
A Reacty Digital 2021-es e-kereskedelmi kutatásaiban központi kérdést jelentett, hogy vajon hány évet ugrott előre a hazai online kereskedelem. De ugyanennyire fontos szakmai kérdésként merült fel, hogy milyen tartósnak bizonyulnak a fogyasztói szokások változásai, például mennyien terveznek visszatérni a bolti vásárláshoz. A felmérésekből az is látszik, miként nőtt az online vásárlások intenzitása, ami magával hozta a kosárérték csökkenését. A forgalom így is elérte a teljes hazai kiskereskedelem közel 10 százalékát 2020-ban, 2025-re pedig meghaladhatja akár a 2700 milliárd forintot is.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >2028-ra 11 ezer milliárd dollárosra nőhet a globális e-kereskedelmi piac
A globális e-kereskedelmi piac értéke 2028-ra elérheti a 11 ezer…
Tovább olvasom >Magyar e-kereskedelem: ezért szorultak vissza a magyar tulajdonú szereplők
Bekövetkezett az, amire évek óta lehetett számítani: a gyorsan fejlődő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >