Reacty Digital: E-kereskedelmi körkép 2021 – Infografika
A Reacty Digital 2021-es e-kereskedelmi kutatásaiban központi kérdést jelentett, hogy vajon hány évet ugrott előre a hazai online kereskedelem. De ugyanennyire fontos szakmai kérdésként merült fel, hogy milyen tartósnak bizonyulnak a fogyasztói szokások változásai, például mennyien terveznek visszatérni a bolti vásárláshoz. A felmérésekből az is látszik, miként nőtt az online vásárlások intenzitása, ami magával hozta a kosárérték csökkenését. A forgalom így is elérte a teljes hazai kiskereskedelem közel 10 százalékát 2020-ban, 2025-re pedig meghaladhatja akár a 2700 milliárd forintot is.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a bol.com
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >4,2 millió nemzetközi vásárlót szolgál ki az Allegro
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meglepő fordulat az eMAG-on: idén karácsonyra többen rendelnek részletre PC-t, mint hűtőszekrényt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi műanyagdömping: miért és hogyan csökkentsük a hulladékot az ünnepek alatt?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >EY: Klímaterv van, de kevés a valódi cselekvés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

