Rászoruló gyerekeket reggeliztet a Morrisons
A Morrisons összefogott a Magic Breakfast karitatív szervezettel és néhány reggelizőpehely-gyártóval, iskolával és kiszállítócéggel, hogy reggelit adhassanak rászoruló gyerekeknek a koronavírus-járvány alatt.
A kezdeményezés révén több mint 12 ezer gyermek jut majd reggelihez. A Magic Breakfast 480 iskolával áll partnerséggel az Egyesült Királyság elmaradottabb régióiban. Olyan gyerekeknek biztosítanak reggelit, akik otthon nem tudnak reggel enni.
Sok ilyen, hátrányos helyzetű gyerek most különösen nagy veszélybe került a karantén miatt, hiszen a lezárások és a munkaelvesztések rendkívül nehéz anyagi helyzetbe sodort számos családot, így nagyon sok gyerek most nem kapja meg azt az ételt, amihez eddig az iskolában ingyenesen hozzájutott.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >