Rászoruló családokat támogat a dm
A dm idén is rászoruló családok mellé állt, hogy „Együtt egymásért” programja keretében pelenkaadománnyal segítse őket: 6500 doboz nagy kiszerelésű pelenkát juttatnak el a Katolikus Karitász segítségével 260 családhoz – olvasható a Világgazdaság Online-on.
A dm országos bolthálózata 260 üzlettel várja a vásárlókat, s minden egyes drogéria jelképes keresztapai szerepet vállalva támogat egy-egy családot. Január közepén Budakalászon gyűlt össze több család, hogy a drogéria munkatársaitól és a helyi Karitásztól átvegyék a pelenkákat. Az adomány szétosztása az egyházmegyei központokban folytatódik majd országszerte.
A drogéria 2011-ben indította útjára az „Együtt a babákért” programot, amely során közel 2000 családnak segítettek már pelenkával.
Minden család fél évre elegendő pelenkát kap ajándékba, így a megspórolt összeget másra, életszínvonaluk növelésére tudják fordítani.
A családokat a dm a Katolikus Karitásszal együttműködve támogatja, a szervezet országos irodái mérik fel az igényeket, s szervezik meg a pelenkák átadását a rászoruló családoknak. Idén összesen 6500 csomag pelenkát juttatnak el közel 20 millió forint értékben a családoknak, hogy így könnyítsenek a szülők terhein. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >A dm tovább bővítette Együtt a babákért elnevezésű jótékonysági programját
A dm drogéria idén is megszervezte Együtt a babákért programját,…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >