Rányomta a bélyegét a COVID-19 a Henkel első negyedévére
A Henkel üzleti teljesítményét a 2020-as pénzügyi év első negyedévében befolyásolta a járvány. A csoport árbevétele nominálisan 0,8%-kal, 4,9 milliárd euróra csökkent. A COVID-19 világjárvány hatásai ellenére a szerves árbevétel csak kissé maradt el az előző évi szinttől: 0,9 százalékos visszaesést mutatva. Európai viszonylatban míg a nyugat-európai régióban a szerves árbevétel fejlődése –4,6 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakához képest, addig a kelet-európai régióban 10,8 százalékkal növelni tudták az árbevételt.
– Jelenleg nagyon nehéz kihívásokkal kell szembenéznünk. Ennek ellenére az első negyedévben általánosan erőteljes árbevétel-teljesítményt értünk el. Ebben a válságban munkavállalóink, ügyfeleink és üzleti partnereink egészsége és biztonsága a legfontosabb prioritás számunkra. Már a korai szakaszban védőintézkedések átfogó sorozatát vezettük be. Ugyanakkor mindent megtettünk azért, hogy ezen nehéz körülmények ellenére folytassuk üzleti tevékenységeinket és vevőink kiszolgálását. Emellett globális szolidaritási programot indítottunk termékadományokkal és pénzügyi támogatással, valamint az első negyedévben útjára indítottuk új stratégiai keretünk megvalósítását is – mondta Carsten Knobel, a Henkel igazgatóságának elnöke. //
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >100%-ban megújuló energiára vált a Henkel kenyai gyártóüzemében
Teljesen megújuló energiára állt át a Henkel kenyai gyártóüzemében, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ügyészség: valótlan arcképekkel és vásárlói véleményekkel tévesztette meg egy webáruház a fogyasztókat
Valótlan arcképekkel és vásárlói véleményekkel tévesztette meg egy webáruház a…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági trendek: mire figyeljünk 2025-ben?
2025-ben is erőteljes növekedés várható a vállalati zöld hitelek piacán,…
Tovább olvasom >Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >