Rangos díjat nyert a Baker McKenzie joghallgatókat célzó tehetségprogramja

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 02. 27. 08:18

Az ügyvédi iroda joghallgatók részére létrehozott New Lawyer Challenge elnevezésű versenye nyerte el a Joint Venture Szövetség Best Talent Program díját.  

Joghallgatókat segít a projekt

 A New Lawyer Challenge versenyt 2018-ban hozta létre a Baker McKenzie azzal a céllal, hogy a részvevők betekintést nyerhessenek az ügyvédi munka sokszínűségébe és a mindennapok során felmerülő aktuális vagy jövőbe mutató jogi kérdésekbe. A szervezők különösen nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy a versenyben szereplő kérdések, és a döntőben megoldandó jogeset innovatív legyen, komplex gondolkodást és árnyalt megoldásokat igényeljen.  

 A háromfordulós versenyen 8-10 fő jut a döntőbe, közülük az első három helyezett pénzjutalomban részesül. A Wolters Kluwer különdíját a legkiemelkedőbb előadást bemutató versenyző kapja, emellett pedig minden döntősnek egy éves jogtár előfizetés jár. A pénz- és könyvjutalmon túl az első három helyezett hallgatónak lehetősége van gyakornokként csatlakozni az ügyvédi irodához, ahol mentorálás mellett jelentős tapasztalatra tehetnek szert.  

 „A versenyt azzal a céllal hoztuk létre, hogy azt a komplex tapasztalatot, amellyel irodánk rendelkezik, minél több joghallgató számára elérhetővé tegyük, így segítve őket pályaorientációjukban. Különösen fontosnak tartjuk ezt a vidéki jogi egyetemek hallgatói esetében, akiknek gyakornokként lényegesen kevesebb lehetőségük van nemzetközi ügyvédi irodáknál tapasztalatot szerezni.” 

– mondta el a programról dr. Hegymegi-Barakonyi Zoltán, a Baker McKenzie ügyvédi iroda partnere.  

 A verseny népszerűségére és sikerére való tekintettel az ügyvédi iroda a jövőben is meg fogja hirdetni az eseményt, amelyre továbbra is várják az érdeklődő hallgatókat. Az Ars Boni minden évben információs felületet biztosít a versenynek, ahol jelentkezhetnek is rá az érdeklődők. A hallgatók emellett találkozhatnak az eseménnyel közösségi média felületeken és az egyetemek tanulmányi rendszereiben. 

Kapcsolódó cikkeink