Randstad Award: „Leginkább környezet- és társadalomtudatos vállalat” cím: Daimler (Mercedes-Benz)
A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.-nél a munkatársak állnak a mindennapi tevékenység középpontjában. A vállalat mindegyikőjüknek versenyképes bért, stabil, hosszú távra szóló munkahelyet, valamint vonzó fejlődési és képzési lehetőségeket kínál.
Az alapbéren, valamint a műszak- és túlórapótlékokon felül minden munkatárs a cég részéről önként vállalt egyéb juttatásokat is kap, mint pl. jelenléti bónuszt, 13. havi fizetést, célprémiumot. A pénzbeli juttatásokon kívül pedig a vállalat biztosítja az üzemorvosi szolgálatot, támogatja az étkezést az üzemi étkezdében, valamint ingyenes sportolási lehetőségeket is kínál munkatársainak, akik mindezeken túl próbautak során tesztelhetik a B-osztályt és a CLA-t.
Jelenleg már több mint 3500 munkatársat foglalkoztatnak a gyárban, de a beruházásnak köszönhetően több mint 10 ezer munkahely született Kecskeméten és környékén.
Most a szakmailag megfelelően képzett munkaerő biztosítására és a munkatársak továbbképzésére fordítanak különösen nagy figyelmet. Fontos, hogy mind a régióban, mind pedig a régión kívül mindig versenyképes maradjon a cég. Így természetesen a kollégák szaktudása és rugalmassága nagy versenyelőnyt jelent. Elég, ha csak a duális képzésre gondolunk, amelynek keretében a gyár jövőbeni munkavállalói megszerzik a kívánt szaktudást. A belső képzési lehetőségek pedig hosszú távon biztosítják, hogy a Daimlertől megszokott csúcsminőséget gyártó, megfelelő munkaerő és megfelelően képzett szakemberek álljanak rendelkezésre.
– A régió egyik legjelentősebb munkaadójaként gyárunk szoros kapcsolatot ápol közvetlen környezetével. Nagyon fontos munkatársaink társadalmi szerepvállalása, szívügyünk a rászorulók támogatása. Ezért indítottuk el 2013-ban társadalmi felelősségvállalási programunkat, melynek keretében 7 részlegünk megkezdte az együttműködést helyi közhasznú szervezetekkel – hangsúlyozza Thomas Geier, a kecskeméti Mercedes-Benz gyár igazgatója.
A pénzben nyújtott támogatásokon kívül több játszóteret renováltak, ételt osztottak, és gyermekek nyári programjának szervezésében vettek részt. Idén már 11 részleg működik közre hasonló jótékonysági akciókban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >