Randevú a pajtában: magyar tájegységek ízei a SPAR-nál
A SPAR az elmúlt 20 évben hazánk meghatározó élelmiszerkereskedelmi láncává fejlődött. Dinamikus növekedésének egyik lényeges pontja, a lokális stratégia – a helyi viszonyokra összpontosít, vásárlóinak döntően magyar árut biztosítva.
A SPAR évek óta eredményesen működik együtt a magyar termelőkkel, gyártókkal, érdekképviseleti szervezeteikkel. A vállalat 2010-ben egész éven át tartó kampányt indított „A mi Magyarországunk, a mi SPAR-unk!” szlogennel, amelynek során a magyar termékeket népszerűsíti. Ennek folytatásaként 2010. július 9-én SPAR beszállítói partnertalálkozóra került sor Sümeg mellett a dunántúli régió kistermelőivel és gazdáival. A rendhagyó helyszín egy pajta volt, Tóth Tamás gazda birtokán Jánosmajorban.
A partneri találkozó jó kezdő lépésnek bizonyult egy jövőbeli, kölcsönös előnyökön alapuló együttműködés kialakításához. A kereskedelmi lánc célja, hogy kiváló minőségű, de kisebb mennyiségben termelt magyar élelmiszerek, kis helyi termelők és gyártók is piacra léphessenek a SPAR üzletein keresztül. Így előnyhöz jutnak a magyar tájegységek és az ott megtermelt élelmiszerek a vásárlókhoz elérve szélesebb körben ismertté válnak.
„Elgondolásunk az volt, hogy megtaláljuk azokat a helyi termelőket, akik jó minőségű élelmiszereket állítanak elő, de a mindennapokban nem keresnek meg minket, illetve mi is keveset tudunk róluk” – mondta Saltzer Kornél ügyvezető igazgató. „Most lehetőség nyílt arra, hogy személyes találkozónkon megismerjük egymást. Az üzleti kapcsolatból pedig a vásárlók profitálnak a finom hazai termékek által.”
A SPAR ügyel rá, hogy csak megbízható forrásból származó termékek kerüljenek az üzletek polcaira és a legtöbb terméket igyekszik hazai termelőktől és gazdálkodóktól megvásárolni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Már csak két hét: idén is több ezer Mikulás fut Budapest belvárosában
Elkezdődött a Mikulásfutások szezonja, a világ nagyvárosai, például Tokió, Liverpool,…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >