Rajzfilmhősök adják el a termékeket
A licencpiac méltatlanul alulpozicionált a marketing területén, de szerencsére már vannak gyártók, akik jó példával járnak elöl – mondta előadásában Csányi Judit, a Kidz Entertainment Hungary ügyvezetője.A különböző határidejű és tartalmú licencszerződések valóban többletmunkát és pluszráfordítást jelentenek a gyártóknak és ügynökségeiknek, hiszen a felhasználás során szigorúan meg kell felelni az eredeti arculati elemeknek, ráadásul többszereplőssé válik az előzetes egyeztetés. A szakember mégis azt ajánlja, érdemes belevágni egy ilyen szerződésbe, mert filmek és a vetítéshez kapcsolódó promóciók extra támogatást jelentenek az egyes termékeknek. Magyarországon leginkább a csomagoláson használnak rajzfilmfigurákat, pedig a licencszerződések hasznosak lehetnek a kereskedelmi láncok arculatának kialakításában is.
Egy cseh promóció kapcsán a hatékonyságról is képet kaphattak a résztvevők. A KFC akciójában a Simpson családhoz kapcsolt licenc 25 százalékos bevételnövekedést eredményezett.
Csányi Judit néhány mondatban a jogtalan karakterhasználat anyagi és erkölcsi következményeire is felhívta a jelenlévők figyelmét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Debrecenben ismét megrendezik a Farmer-Expót
Harmincnegyedik alkalommal rendezik meg az idén augusztus 28-30. között Debrecenben…
Tovább olvasom >A STRAND Fesztivál K&H Balaton Nagyszínpadán hazai- és világsztárok váltják egymást
Idén nyáron Zamárdi ismét megtelik zenével, színekkel és pezsgő hangulattal. A STRAND…
Tovább olvasom >Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >