ProWein 18 magyar céggel
Immár tizennegyedik alkalommal rendezték meg a ProWein borászati és szeszesital-szakkiállítást Düsseldorfban, 2007. március 18. és 20. között.Az elmúlt évtized során a vásár Németország legfontosabb borászati kiállításává nőtte ki magát. Rangját emeli az a tény is, hogy a vásár kizárólag a szakmai közönség számára tart nyitva. A kiállítók körében tavaly végzett felmérés azt tükrözi, hogy a látogatók „színvonala” igen magas, a rendezvényt felkereső beszerzőknek mintegy 84 százaléka mérvadóan befolyásolja a vállalati beszerzési döntéseket.
A magyar nemzeti stand 140 négyzetméteres területén 18 kiállító vállalat mutatkozott be, amelyből 17 cég stand- és installációs költségeit teljes egészében az AMC finanszírozta, egy cég pedig egyéni kiállítóként volt jelen. Az önálló standrésszel rendelkező vállalat területdíját, illetve stand- és installációs költségei 50 százalékát az AMC átvállalta.
A nemzeti standon belül megjelenő pincészetek Magyarország számos borvidékének kínálatát reprezentálták: Ászár-Neszmély; Badacsony; Balatonboglár; Hajós-Baja; Kunság; Pannonhalma; Sopron; Tokaj; Tolna; Villány. Mindezen túlmenően pezsgők és különféle pálinkakülönlegességek szélesítették a nemzeti stand kínálatát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >