ProVeg: a német Lidl kínálja a legkedvezőbb áron a vegán termékeket
A Lidl növényi alapú felvágottat, virslit, húspogácsát, halrudakat, friss sajtot és joghurtot, szeletelt sajtot, főzőkrémet, tejet, pizzát és rántott szeletet tartalmazó kosarának ára kedvezőbb, mint az azonos állati eredetű termékekből álló kosár – állapította meg a ProVeg friss felmérése alapján.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
Az eredmény a Lidl saját vegán márkájának, a Vemondónak köszönhető, amely október óta a legtöbb kategóriában a hagyományos termékekével azonos áron érhető el.
A kereskedő szerint a vegán alternatívák árparitása jelenleg egyedülálló a német élelmiszer-kiskereskedelemben. A kereskedő célja, hogy a fenntartható fogyasztást mindenki számára megfizethetővé és könnyen elérhetővé tegye.
Azóta, hogy a Lidl összehangolta a növényi termékek és azok állati megfelelőjének árait, a kereskedő vegán termékeinek eladása több mint 30%-kal nőtt. Emellett a Vemondo-termékek az üzletekben szándékosan az állati eredetűek mellett kerültek kihelyezésre annak érdekében, hogy a vásárlók könnyebben válasszák esetleg a növényi termékeket.
A Lidl célja, hogy 2030-ra Németországban elsőként a növényi fehérjeforrások arányát termékkínálatában 20%-ra, az alternatív tejtermékek arányát pedig 10%-ra növelje. //
Kapcsolódó cikkeink
Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >ZEW: jelentősen romlott a gazdasági hangulat Németországban augusztusban
Elemzők által vártnál is jelentősebben romlott a ZEW gazdaságkutató intézet…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >