ProVeg: a német Lidl kínálja a legkedvezőbb áron a vegán termékeket
A Lidl növényi alapú felvágottat, virslit, húspogácsát, halrudakat, friss sajtot és joghurtot, szeletelt sajtot, főzőkrémet, tejet, pizzát és rántott szeletet tartalmazó kosarának ára kedvezőbb, mint az azonos állati eredetű termékekből álló kosár – állapította meg a ProVeg friss felmérése alapján.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
Az eredmény a Lidl saját vegán márkájának, a Vemondónak köszönhető, amely október óta a legtöbb kategóriában a hagyományos termékekével azonos áron érhető el.
A kereskedő szerint a vegán alternatívák árparitása jelenleg egyedülálló a német élelmiszer-kiskereskedelemben. A kereskedő célja, hogy a fenntartható fogyasztást mindenki számára megfizethetővé és könnyen elérhetővé tegye.
Azóta, hogy a Lidl összehangolta a növényi termékek és azok állati megfelelőjének árait, a kereskedő vegán termékeinek eladása több mint 30%-kal nőtt. Emellett a Vemondo-termékek az üzletekben szándékosan az állati eredetűek mellett kerültek kihelyezésre annak érdekében, hogy a vásárlók könnyebben válasszák esetleg a növényi termékeket.
A Lidl célja, hogy 2030-ra Németországban elsőként a növényi fehérjeforrások arányát termékkínálatában 20%-ra, az alternatív tejtermékek arányát pedig 10%-ra növelje. //
Kapcsolódó cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban gyorsult az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >700 rászorulónak segített a Lidl Magyarország élelmiszermentő programja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adatra hangolt döntések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Várnak, számolnak, szállítanak – Új mozgástér a flottapiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >