Magazin: Promóciók Portugáliában
Kilábalt Portugália az évekig tartó gazdasági válságból, és minden kereskedő az új helyzethez igazítja stratégiáját. Ez túlzott promóciós aktivitást hozott, az akciókkal telítődött a piac, ahol az árengedmények már nem ösztönöznek vásárlásra, nem növelik a keresletet. //
Kapcsolódó cikkeink
A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Személyre szabott AI vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Mostantól személyre szabott AI alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >