Programokkal is készült a SZIN-re a Lidl
Több szempontból is felejthetetlennek ígérkező élményekkel zárja az idei nyári fesztiválszezont Szegeden a Lidl Magyarország. Felelős munkáltatóként, a pályakezdő fiatalok támogatásában élen járó diszkontlánc az augusztus utolsó napjaira időzített SZIN-en is ott lesz, hogy segítse a munkahelyválasztás, vagy éppen -váltás előtt álló fesztiválozókat. Az érdeklődők a piacvezető áruházlánc Aktivitási Zónájában játékos és edukatív HR-programokon vehetnek részt, és többek között a tökéletes önéletrajz elkészítését is elsajátíthatják a vállalat toborzásért felelős munkatársaitól.
Idén is kitelepül a nyári fesztiválszezont záró SZIN-re a Lidl Magyarország. A kulturális és zenei rendezvényen azonban nemcsak FesztMarket áruházával – amelyben közel 400, bolti árakon, valamint az éppen aktuális napi akciókkal kínált termékpalettával – várja a bulizókat a diszkontlánc. A közel 10.000 főt foglalkoztató és ezzel hazánkban a 9. legnagyobb munkáltatóvá vált Lidl Aktivitási Zónája edukatív, ugyanakkor szórakoztató programokat ígér azok számára is, akik karrierjükre szeretnének fókuszálni.
„Hosszú évek óta azon dolgozunk, hogy ne csak a vásárlók, de a munkát keresők számára is az első és egyben legjobb választás legyünk. A fiatal tehetségek, a jövő munkatársainak felkutatását, támogatását pedig kiemelten kezeljük. Ennek köszönhető az is, hogy július végén a debreceni Campus Fesztivál résztvevői már találkozhattak a helyszínen vállalatunk HR-aktivitásaival, amelyek a visszajelzések alapján nagy sikert arattak. Fontos számunkra, hogy szórakoztató és játékos módon segítsük a pályakezdés, vagy éppen a munkahelyváltás előtt állókat, így öröm számunkra, hogy ezúttal Szegeden, a több évtizedes múltra visszatekintő SZIN-en is megmutathatjuk vállalatunk sokszínű és felelős munkáltatói oldalát”
– nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az érdeklődők játékos módon, egy TOUCH TV-n készíthetik majd el a tökéletes önéletrajzukat, illetve minden aktivitásban résztvevő fesztiválozónak a FesztMarketben beváltható ajándékkal kedveskedik a vállalat. Mélyebben megismerkedhetnek továbbá a Lidl-lel, mint munkáltatóval, és tájékozódhatnak az áruházlánc által nyújtott lehetőségekről, juttatásokról is. Emellett pedig a Lidl Chill Zónában babzsákok és telefontöltési lehetőség várja azokat, akik csak egy kis pihenésre vágynak.
A vállalat a fesztivál ideje alatt is kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra, ennek érdekében a négynapos rendezvényen szelektív hulladékgyűjtőket helyez ki az Aktivitási és Chill Zónákhoz, valamint a FesztMarkethez. A Lidl mindent megtesz az élelmiszerfelesleg minimalizálásának érdekében is. Ennek a missziónak a keretében, az országos élelmiszermentési programmal együttműködésben a megmaradó zöldségeket, gyümölcsöket, pékárukat karitatív partnereiknek ajánlják fel, ezzel havi szinten több tízezer családot segítve.
Kapcsolódó cikkeink
Koreai cégek is bemutatkoznak a 2024 MOKKOJI KOREA fesztiválon
Budapest lesz a házigazdája október 5-én és 6-án a 2024…
Tovább olvasom >Rekordösszeget ruház az Aldi UK üzlethálózatának bővítésébe
Az Aldi az Egyesült Királyságban bolthálózatába történő rekordösszegű, 800 millió…
Tovább olvasom >Élelmiszermentéssel segített nyáron is közel 1000 rászorulót a Lidl Magyarország
A Lidl Magyarország átfogó élelmiszermentési programjával a globális problémát jelentő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tej, méz és tojás: drasztikus áremelkedések és kihívások a hazai termelők számára
A tej, méz és tojás, amelyek a magyar háztartások alapvető…
Tovább olvasom >Nagy Márton adminisztratív eszközökkel ösztönözné a hazai vásárlást: mit jelent ez a gyakorlatban?
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter adminisztratív lépéseket fontolgat annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >A kötelező akciókon túl – több mint 600 újabb termék árát stoppolta be a Tesco
A Tesco a kötelező akciózás kivezetése után is folyamatosan csökkenti…
Tovább olvasom >