Programokkal is készült a SZIN-re a Lidl
Több szempontból is felejthetetlennek ígérkező élményekkel zárja az idei nyári fesztiválszezont Szegeden a Lidl Magyarország. Felelős munkáltatóként, a pályakezdő fiatalok támogatásában élen járó diszkontlánc az augusztus utolsó napjaira időzített SZIN-en is ott lesz, hogy segítse a munkahelyválasztás, vagy éppen -váltás előtt álló fesztiválozókat. Az érdeklődők a piacvezető áruházlánc Aktivitási Zónájában játékos és edukatív HR-programokon vehetnek részt, és többek között a tökéletes önéletrajz elkészítését is elsajátíthatják a vállalat toborzásért felelős munkatársaitól.
Idén is kitelepül a nyári fesztiválszezont záró SZIN-re a Lidl Magyarország. A kulturális és zenei rendezvényen azonban nemcsak FesztMarket áruházával – amelyben közel 400, bolti árakon, valamint az éppen aktuális napi akciókkal kínált termékpalettával – várja a bulizókat a diszkontlánc. A közel 10.000 főt foglalkoztató és ezzel hazánkban a 9. legnagyobb munkáltatóvá vált Lidl Aktivitási Zónája edukatív, ugyanakkor szórakoztató programokat ígér azok számára is, akik karrierjükre szeretnének fókuszálni.
„Hosszú évek óta azon dolgozunk, hogy ne csak a vásárlók, de a munkát keresők számára is az első és egyben legjobb választás legyünk. A fiatal tehetségek, a jövő munkatársainak felkutatását, támogatását pedig kiemelten kezeljük. Ennek köszönhető az is, hogy július végén a debreceni Campus Fesztivál résztvevői már találkozhattak a helyszínen vállalatunk HR-aktivitásaival, amelyek a visszajelzések alapján nagy sikert arattak. Fontos számunkra, hogy szórakoztató és játékos módon segítsük a pályakezdés, vagy éppen a munkahelyváltás előtt állókat, így öröm számunkra, hogy ezúttal Szegeden, a több évtizedes múltra visszatekintő SZIN-en is megmutathatjuk vállalatunk sokszínű és felelős munkáltatói oldalát”
– nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az érdeklődők játékos módon, egy TOUCH TV-n készíthetik majd el a tökéletes önéletrajzukat, illetve minden aktivitásban résztvevő fesztiválozónak a FesztMarketben beváltható ajándékkal kedveskedik a vállalat. Mélyebben megismerkedhetnek továbbá a Lidl-lel, mint munkáltatóval, és tájékozódhatnak az áruházlánc által nyújtott lehetőségekről, juttatásokról is. Emellett pedig a Lidl Chill Zónában babzsákok és telefontöltési lehetőség várja azokat, akik csak egy kis pihenésre vágynak.
A vállalat a fesztivál ideje alatt is kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra, ennek érdekében a négynapos rendezvényen szelektív hulladékgyűjtőket helyez ki az Aktivitási és Chill Zónákhoz, valamint a FesztMarkethez. A Lidl mindent megtesz az élelmiszerfelesleg minimalizálásának érdekében is. Ennek a missziónak a keretében, az országos élelmiszermentési programmal együttműködésben a megmaradó zöldségeket, gyümölcsöket, pékárukat karitatív partnereiknek ajánlják fel, ezzel havi szinten több tízezer családot segítve.
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Megnyitotta a Lidl Európa legnagyobb logisztikai központját
A Lidl megnyitotta új zászlóshajó logisztikai központját a Párizstól délnyugatra…
Tovább olvasom >Csökkenti a Lidl a tojás árát
A Lidl Magyarország ismét a magyar vásárlók kedvére tesz és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >