Programokkal is készült a SZIN-re a Lidl
Több szempontból is felejthetetlennek ígérkező élményekkel zárja az idei nyári fesztiválszezont Szegeden a Lidl Magyarország. Felelős munkáltatóként, a pályakezdő fiatalok támogatásában élen járó diszkontlánc az augusztus utolsó napjaira időzített SZIN-en is ott lesz, hogy segítse a munkahelyválasztás, vagy éppen -váltás előtt álló fesztiválozókat. Az érdeklődők a piacvezető áruházlánc Aktivitási Zónájában játékos és edukatív HR-programokon vehetnek részt, és többek között a tökéletes önéletrajz elkészítését is elsajátíthatják a vállalat toborzásért felelős munkatársaitól.

Fesztiválprogramok Szegeden a Lidllel
Idén is kitelepül a nyári fesztiválszezont záró SZIN-re a Lidl Magyarország. A kulturális és zenei rendezvényen azonban nemcsak FesztMarket áruházával – amelyben közel 400, bolti árakon, valamint az éppen aktuális napi akciókkal kínált termékpalettával – várja a bulizókat a diszkontlánc. A közel 10.000 főt foglalkoztató és ezzel hazánkban a 9. legnagyobb munkáltatóvá vált Lidl Aktivitási Zónája edukatív, ugyanakkor szórakoztató programokat ígér azok számára is, akik karrierjükre szeretnének fókuszálni.
„Hosszú évek óta azon dolgozunk, hogy ne csak a vásárlók, de a munkát keresők számára is az első és egyben legjobb választás legyünk. A fiatal tehetségek, a jövő munkatársainak felkutatását, támogatását pedig kiemelten kezeljük. Ennek köszönhető az is, hogy július végén a debreceni Campus Fesztivál résztvevői már találkozhattak a helyszínen vállalatunk HR-aktivitásaival, amelyek a visszajelzések alapján nagy sikert arattak. Fontos számunkra, hogy szórakoztató és játékos módon segítsük a pályakezdés, vagy éppen a munkahelyváltás előtt állókat, így öröm számunkra, hogy ezúttal Szegeden, a több évtizedes múltra visszatekintő SZIN-en is megmutathatjuk vállalatunk sokszínű és felelős munkáltatói oldalát”
– nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az érdeklődők játékos módon, egy TOUCH TV-n készíthetik majd el a tökéletes önéletrajzukat, illetve minden aktivitásban résztvevő fesztiválozónak a FesztMarketben beváltható ajándékkal kedveskedik a vállalat. Mélyebben megismerkedhetnek továbbá a Lidl-lel, mint munkáltatóval, és tájékozódhatnak az áruházlánc által nyújtott lehetőségekről, juttatásokról is. Emellett pedig a Lidl Chill Zónában babzsákok és telefontöltési lehetőség várja azokat, akik csak egy kis pihenésre vágynak.
A vállalat a fesztivál ideje alatt is kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra, ennek érdekében a négynapos rendezvényen szelektív hulladékgyűjtőket helyez ki az Aktivitási és Chill Zónákhoz, valamint a FesztMarkethez. A Lidl mindent megtesz az élelmiszerfelesleg minimalizálásának érdekében is. Ennek a missziónak a keretében, az országos élelmiszermentési programmal együttműködésben a megmaradó zöldségeket, gyümölcsöket, pékárukat karitatív partnereiknek ajánlják fel, ezzel havi szinten több tízezer családot segítve.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fedezd fel az olasz ikont – új fejezetet nyit a MARTINI®
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Balatoni vörösbor történelmi sikere a világ legnagyobb borversenyén
A balatonfüredi Zelna Borászat történelmi sikert ért el a Decanter World Wine…
Tovább olvasom >K&H: hány forintért kártyáztak a magyarok külföldön?
Közel 3 millió alkalommal vásároltak külföldön a K&H bankkártyás ügyfelei…
Tovább olvasom >