Profitált a DS Smith az online vásárlási lázból
Az Amazonnak, Nestlének és Unilevernek is beszállító DS Smith csomagolóipari vállalat úgy látja, hogy a termékei iránt a karácsonyi szezonban emelkedett kereslet 2021-ben az online vásárlók számának növekedésével folytatódik. Ráadásul a közületi ügyfelei részéről is nagyobb keresletet tapasztalt a vállalat.
A cég legfőbb ügyfelei e-kereskedelmi és fogyasztói csomagoltáru-forgalmazók, akik jelentős összegeket költenek csomagolásra annak érdekében, hogy árujuk biztonságosan és sérülésmentesen érjen célba a vásárlóknál.
A DS Smith vezérigazgatója jelezte, hogy bár a gazdasági környezet világjárvány miatt továbbra is meglehetősen bizonytalan, a vállalat ugyanakkor lendületben van.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >