Profitált a DS Smith az online vásárlási lázból
Az Amazonnak, Nestlének és Unilevernek is beszállító DS Smith csomagolóipari vállalat úgy látja, hogy a termékei iránt a karácsonyi szezonban emelkedett kereslet 2021-ben az online vásárlók számának növekedésével folytatódik. Ráadásul a közületi ügyfelei részéről is nagyobb keresletet tapasztalt a vállalat.
A cég legfőbb ügyfelei e-kereskedelmi és fogyasztói csomagoltáru-forgalmazók, akik jelentős összegeket költenek csomagolásra annak érdekében, hogy árujuk biztonságosan és sérülésmentesen érjen célba a vásárlóknál.
A DS Smith vezérigazgatója jelezte, hogy bár a gazdasági környezet világjárvány miatt továbbra is meglehetősen bizonytalan, a vállalat ugyanakkor lendületben van.
Kapcsolódó cikkeink
Ringlispílen a csomagolási piac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új vezérigazgatóval igyekszik újraindítani növekedését a Diageo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Novemberben indul az Etesd az Eszed edukációs program 2025-ös kihívása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb forgalmi adó a SZÉP-kártya tranzakciós díja a kiskereskedelemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AM: Magyarország nem kér a műhúsból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MA-HAL: stabil kínálat és árak várhatók a karácsonyi halpiacon – a tógazdaságok szerepe egyre fontosabb a vízgazdálkodásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

