Profession.hu: a fiatal férfiak nagyobb eséllyel kapnak jutalmat
A munkavállalók fele részesül valamilyen jutalomban teljesítményéért az év végén, nagyobb eséllyel kapnak jutalmat vagy bónuszt a férfiak, ezen belül is a fiatalabb férfi munkavállalók – derült ki a Profession.hu állásportál 4814 válaszadó bevonásával készült nem reprezentatív kutatásából.
Az MTI-hez kedden eljuttatott tájékoztatás szerint a férfiak és a nők 57, illetve 49 százaléka vihet haza extra pénzt az év végén. Az életkor előre haladtával is csökken az esélye a karácsonyi bónusznak: az átlagos 53 százalékkal szemben az 50-59 év közötti korosztálynak csak 37 százaléka kap jutalmat.
A kutatásból kiderült, csaknem minden ötödik válaszadó esetenként, és minden tizedik fixen, évente kap prémiumot.
Az év közben elérhető munkahelyi juttatások közül a válaszadók több mint fele étkezési Erzsébet-utalványt, míg több mint harmaduk SZÉP-kártyát kap munkaadójától. Minden ötödik válaszadó helyi bérletet, illetve önkéntes nyugdíjpénztári tagdíj-hozzájárulást kap rendszeresen.
Ha a munkavállalóknak lehetőségük lenne bármilyen elérhető juttatási típust választani, a legtöbben a SZÉP-kártyát és az Erzsébet-utalványt kérnék, de népszerű a munkába járásra vonatkozó költség-kiegészítés is.
A kutatásból kiderült: teljes életbiztosítást a jelenleg ebben részesülő válaszadók nyolcszorosa szeretne kapni munkahelyén – az összes válaszadó 22 százaléka, míg bölcsődei szolgáltatásra, illetve iskolarendszerű képzésre mintegy hatszoros igény lenne – a válaszadók 5, illetve 15 százaléka igényelne ilyen támogatást. A kutatás eredményei szerint népszerű még az üdültetés, a lakáscélú támogatás és az önkéntes nyugdíjpénztár is. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
K&H: már közel 400 ezer forint megy el nyaralásra
A nyaralást tervező középkorú magyarok átlag 397 ezer forintot szánnak…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Tízből hat külföldön dolgozó magyar szerint könnyű volt a beilleszkedés
Minden tizedik magyar munkavállaló rendelkezik már külföldi tapasztalattal, legtöbben Németországban,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >