Próbáld ki, mielőtt megvennéd! Márkákat lehet tesztelni hétvégén a BRAND TESTER Parkban
A webshopok elképesztő gyorsaságú térhódítása kényelmesebbé és gyorsabbá tette a vásárlást- legyen szó ruhaneműről, élelmiszerről vagy szolgáltatásról. Egyetlen hátulütője azért biztosan akad: a megvásárolni kívánt termékeket sem felpróbálni, sem kipróbálni nem tudjuk, ezért gyakran torkollik csalódásba a vételezés. Az ilyen félrenyúlásokról készült képekkel roskadásig van az internet, és amíg párszáz forintos tételről van szó, addig kifejezetten mulatságos, de ha több tíz-akár százezer forintos vásárlás fullad kudarcba, az nagyobb fejtörést és bosszúságot is okozhat.
A problémára a BRAND TESTER Szervezőiroda álmodott meg egy lehetséges megoldást, ami nem csak a termékek kipróbálását, de a legkülönbözőbb szolgáltatások, kezdeményezések, innovációk tesztelését is lehetővé teszi. Idén másodszor rendezik meg a BRAND TESTER márkatesztelő rendezvényt, a tavalyi esemény nyolcezer látogatónak adott lehetőséget a különböző reklámokból ismert termékek és szolgáltatások tesztelésére. A programok szórakoztatóan mutatják be a tudatos vásárlás fortélyait, egésznapos élményt nyújtva az érdeklődő családoknak.
A BRAND TESTER márkatesztelő élményparkban egyetlen belépőjeggyel kipróbálható közel 150 népszerű márka terméke és szolgáltatása, legyen szó kozmetikumokról, ételekről, játékokról, képzésekről, sportokról vagy high-tech élményekről.
A világszinten egyedülálló rendezvény kivételesen interaktív élményvilágában 2 napra minden látogató márkatesztelővé válik a Hungexpón, miközben megismerhetik a jövő legizgalmasabb innovációit is. A rendezvény legfontosabb célkitűzése a reklámkultúra hitelesebbé tétele, valamint a fiatalabb generációkat megszólító online tartalmak (blogok, vlogok) tudatosabb értelmezésének szorgalmazása. A program jó lehetőség a márkák számára is, ugyanis módjuk nyílik a közvetlen befogadói visszaigazolások összegyűjtésére.
A programot idén június 22-23-án rendezik Budapesten, a Hungexpón a Rossmann kiemelt támogatásával.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Újra Csodalámpa vászontáskák a Rossmannban
A Rossmann ismét csatlakozott egy különleges jótékonysági kezdeményezéshez: 2023 után…
Tovább olvasom >További cikkeink
A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Végre nálunk is kapható lesz az Amerikában már népszerű Grimace Shake
Július 24-én Magyarországon is bemutatkozik a McDonald’s egyik legkülönlegesebb shake-je,…
Tovább olvasom >A Balatont népszerűsíti Vadnai Jonatán olimpikon vitorlázó
A Balaton négyévszakos sport- és élményközpontú népszerűsítésében vállal szerepet Vadnai…
Tovább olvasom >