Próbáld ki, mielőtt megvennéd! Márkákat lehet tesztelni hétvégén a BRAND TESTER Parkban
A webshopok elképesztő gyorsaságú térhódítása kényelmesebbé és gyorsabbá tette a vásárlást- legyen szó ruhaneműről, élelmiszerről vagy szolgáltatásról. Egyetlen hátulütője azért biztosan akad: a megvásárolni kívánt termékeket sem felpróbálni, sem kipróbálni nem tudjuk, ezért gyakran torkollik csalódásba a vételezés. Az ilyen félrenyúlásokról készült képekkel roskadásig van az internet, és amíg párszáz forintos tételről van szó, addig kifejezetten mulatságos, de ha több tíz-akár százezer forintos vásárlás fullad kudarcba, az nagyobb fejtörést és bosszúságot is okozhat.
A problémára a BRAND TESTER Szervezőiroda álmodott meg egy lehetséges megoldást, ami nem csak a termékek kipróbálását, de a legkülönbözőbb szolgáltatások, kezdeményezések, innovációk tesztelését is lehetővé teszi. Idén másodszor rendezik meg a BRAND TESTER márkatesztelő rendezvényt, a tavalyi esemény nyolcezer látogatónak adott lehetőséget a különböző reklámokból ismert termékek és szolgáltatások tesztelésére. A programok szórakoztatóan mutatják be a tudatos vásárlás fortélyait, egésznapos élményt nyújtva az érdeklődő családoknak.
A BRAND TESTER márkatesztelő élményparkban egyetlen belépőjeggyel kipróbálható közel 150 népszerű márka terméke és szolgáltatása, legyen szó kozmetikumokról, ételekről, játékokról, képzésekről, sportokról vagy high-tech élményekről.
A világszinten egyedülálló rendezvény kivételesen interaktív élményvilágában 2 napra minden látogató márkatesztelővé válik a Hungexpón, miközben megismerhetik a jövő legizgalmasabb innovációit is. A rendezvény legfontosabb célkitűzése a reklámkultúra hitelesebbé tétele, valamint a fiatalabb generációkat megszólító online tartalmak (blogok, vlogok) tudatosabb értelmezésének szorgalmazása. A program jó lehetőség a márkák számára is, ugyanis módjuk nyílik a közvetlen befogadói visszaigazolások összegyűjtésére.
A programot idén június 22-23-án rendezik Budapesten, a Hungexpón a Rossmann kiemelt támogatásával.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Árréscsökkentés a drogériákban: május 19-től több száz terméknél mérséklődnek az árak
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter hétfő reggeli Facebook-bejegyzésében emlékeztetett: „Mától a…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megtartotta közgyűlését az Országos Kereskedelmi Szövetség
Az Országos Kereskedelmi Szövetség éves közgyűlésén megerősítette egyes régi, illetve…
Tovább olvasom >Továbbra is a határon: májusban is lassult a feldolgozóipari növekedés
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) 2025 májusában épphogy a bővülési…
Tovább olvasom >Tízmilliárdos kerettel indul újra a Magyar Falu Program – július 2-tól pályázhatnak az ötezer fő alatti települések
Tízmilliárd forintos keretösszeggel indul újra a Magyar Falu Program legújabb…
Tovább olvasom >