Próbáld ki, mielőtt megvennéd! Márkákat lehet tesztelni hétvégén a BRAND TESTER Parkban
A webshopok elképesztő gyorsaságú térhódítása kényelmesebbé és gyorsabbá tette a vásárlást- legyen szó ruhaneműről, élelmiszerről vagy szolgáltatásról. Egyetlen hátulütője azért biztosan akad: a megvásárolni kívánt termékeket sem felpróbálni, sem kipróbálni nem tudjuk, ezért gyakran torkollik csalódásba a vételezés. Az ilyen félrenyúlásokról készült képekkel roskadásig van az internet, és amíg párszáz forintos tételről van szó, addig kifejezetten mulatságos, de ha több tíz-akár százezer forintos vásárlás fullad kudarcba, az nagyobb fejtörést és bosszúságot is okozhat.
A problémára a BRAND TESTER Szervezőiroda álmodott meg egy lehetséges megoldást, ami nem csak a termékek kipróbálását, de a legkülönbözőbb szolgáltatások, kezdeményezések, innovációk tesztelését is lehetővé teszi. Idén másodszor rendezik meg a BRAND TESTER márkatesztelő rendezvényt, a tavalyi esemény nyolcezer látogatónak adott lehetőséget a különböző reklámokból ismert termékek és szolgáltatások tesztelésére. A programok szórakoztatóan mutatják be a tudatos vásárlás fortélyait, egésznapos élményt nyújtva az érdeklődő családoknak.
A BRAND TESTER márkatesztelő élményparkban egyetlen belépőjeggyel kipróbálható közel 150 népszerű márka terméke és szolgáltatása, legyen szó kozmetikumokról, ételekről, játékokról, képzésekről, sportokról vagy high-tech élményekről.
A világszinten egyedülálló rendezvény kivételesen interaktív élményvilágában 2 napra minden látogató márkatesztelővé válik a Hungexpón, miközben megismerhetik a jövő legizgalmasabb innovációit is. A rendezvény legfontosabb célkitűzése a reklámkultúra hitelesebbé tétele, valamint a fiatalabb generációkat megszólító online tartalmak (blogok, vlogok) tudatosabb értelmezésének szorgalmazása. A program jó lehetőség a márkák számára is, ugyanis módjuk nyílik a közvetlen befogadói visszaigazolások összegyűjtésére.
A programot idén június 22-23-án rendezik Budapesten, a Hungexpón a Rossmann kiemelt támogatásával.
Kapcsolódó cikkeink
Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Nőnap a Rossmann-nál: női vezetők, kupon és nyereményjáték
A hazai Rossmann 11 tagú menedzsmentjéből 4-en nők, akik idén…
Tovább olvasom >A Rossmann belső tehetségei hódítják meg a TikTokot
A Rossmann innovatív közösségi média kezdeményezése révén bolti dolgozóikkal egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >