Próbáld ki, mielőtt megvennéd! Márkákat lehet tesztelni hétvégén a BRAND TESTER Parkban
A webshopok elképesztő gyorsaságú térhódítása kényelmesebbé és gyorsabbá tette a vásárlást- legyen szó ruhaneműről, élelmiszerről vagy szolgáltatásról. Egyetlen hátulütője azért biztosan akad: a megvásárolni kívánt termékeket sem felpróbálni, sem kipróbálni nem tudjuk, ezért gyakran torkollik csalódásba a vételezés. Az ilyen félrenyúlásokról készült képekkel roskadásig van az internet, és amíg párszáz forintos tételről van szó, addig kifejezetten mulatságos, de ha több tíz-akár százezer forintos vásárlás fullad kudarcba, az nagyobb fejtörést és bosszúságot is okozhat.
A problémára a BRAND TESTER Szervezőiroda álmodott meg egy lehetséges megoldást, ami nem csak a termékek kipróbálását, de a legkülönbözőbb szolgáltatások, kezdeményezések, innovációk tesztelését is lehetővé teszi. Idén másodszor rendezik meg a BRAND TESTER márkatesztelő rendezvényt, a tavalyi esemény nyolcezer látogatónak adott lehetőséget a különböző reklámokból ismert termékek és szolgáltatások tesztelésére. A programok szórakoztatóan mutatják be a tudatos vásárlás fortélyait, egésznapos élményt nyújtva az érdeklődő családoknak.
A BRAND TESTER márkatesztelő élményparkban egyetlen belépőjeggyel kipróbálható közel 150 népszerű márka terméke és szolgáltatása, legyen szó kozmetikumokról, ételekről, játékokról, képzésekről, sportokról vagy high-tech élményekről.
A világszinten egyedülálló rendezvény kivételesen interaktív élményvilágában 2 napra minden látogató márkatesztelővé válik a Hungexpón, miközben megismerhetik a jövő legizgalmasabb innovációit is. A rendezvény legfontosabb célkitűzése a reklámkultúra hitelesebbé tétele, valamint a fiatalabb generációkat megszólító online tartalmak (blogok, vlogok) tudatosabb értelmezésének szorgalmazása. A program jó lehetőség a márkák számára is, ugyanis módjuk nyílik a közvetlen befogadói visszaigazolások összegyűjtésére.
A programot idén június 22-23-án rendezik Budapesten, a Hungexpón a Rossmann kiemelt támogatásával.
Kapcsolódó cikkeink
Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Rekordidő alatt készült el a Rossmann új üllői logisztikai központja
Megkezdte új központjának rendszertechnológiai kiépítését a Rossmann drogérialánc, miután a…
Tovább olvasom >GLAMOUR Valentin-napok: jön az exkluzív shoppingünnep februárban
Február 10-16. között először rendezik meg a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >