Próbáld ki, mielőtt megvennéd! Márkákat lehet tesztelni hétvégén a BRAND TESTER Parkban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2019. 06. 18. 11:18

A webshopok elképesztő gyorsaságú térhódítása kényelmesebbé és gyorsabbá tette a vásárlást- legyen szó ruhaneműről, élelmiszerről vagy szolgáltatásról. Egyetlen hátulütője azért biztosan akad: a megvásárolni kívánt termékeket sem felpróbálni, sem kipróbálni nem tudjuk, ezért gyakran torkollik csalódásba a vételezés. Az ilyen félrenyúlásokról készült képekkel roskadásig van az internet, és amíg párszáz forintos tételről van szó, addig kifejezetten mulatságos, de ha több tíz-akár százezer forintos vásárlás fullad kudarcba, az nagyobb fejtörést és bosszúságot is okozhat.

A problémára a BRAND TESTER Szervezőiroda álmodott meg egy lehetséges megoldást, ami nem csak a termékek kipróbálását, de a legkülönbözőbb szolgáltatások, kezdeményezések, innovációk tesztelését is lehetővé teszi. Idén másodszor rendezik meg a BRAND TESTER márkatesztelő rendezvényt, a tavalyi esemény nyolcezer látogatónak adott lehetőséget a különböző reklámokból ismert termékek és szolgáltatások tesztelésére. A programok szórakoztatóan mutatják be a tudatos vásárlás fortélyait, egésznapos élményt nyújtva az érdeklődő családoknak.

A BRAND TESTER márkatesztelő élményparkban egyetlen belépőjeggyel kipróbálható közel 150 népszerű márka terméke és szolgáltatása, legyen szó kozmetikumokról, ételekről, játékokról, képzésekről, sportokról vagy high-tech élményekről.

A világszinten egyedülálló rendezvény kivételesen interaktív élményvilágában 2 napra minden látogató márkatesztelővé válik a Hungexpón, miközben megismerhetik a jövő legizgalmasabb innovációit is. A rendezvény legfontosabb célkitűzése a reklámkultúra hitelesebbé tétele, valamint a fiatalabb generációkat megszólító online tartalmak (blogok, vlogok) tudatosabb értelmezésének szorgalmazása. A program jó lehetőség a márkák számára is, ugyanis módjuk nyílik a közvetlen befogadói visszaigazolások összegyűjtésére.

A programot idén június 22-23-án rendezik Budapesten, a Hungexpón a Rossmann kiemelt támogatásával.

Kapcsolódó cikkeink