Pro Formula kozmetikai termékek kizárólag a Tesco áruházakban
Március elején mutatkoztak be az áruházak polcain a Tesco kérésére, tudományos alapon kifejlesztett Pro Formula termékek, amelyek a legújabb egészség- és szépségipari technológiai fejlesztéseket olyan természetes eredetű aktív összetevőkkel ötvözik, mint a rizsnövényből természetes úton kinyert Kerarice™ vagy a bio-keramidil. A termékek a vásárlók igényeit szem előtt tartva készültek, akik haj- és bőrtípusuknak, ugyanakkor stílusuknak és életmódjuknak is megfelelő termékek közül válogathatnak.
A Tesco megrendelésére fejlesztett, közel 200 termékből álló kozmetikai termékcsaládban több mint tízféle tusfürdő és sampon szerepel, mindegyik kétféle kiszerelésben. Emellett száj- és bőrápolási termékek, dezodorok, fürdősók, női intim higiéniai termékek, borotválkozáshoz szükséges eszközök, sőt, még étrendkiegészítő pezsgőtabletták is gazdagítják a kínálatot.
„Úgy választottuk ki összetevőinket, hogy egyedi élményt nyújtsanak a vásárlóknak, és biztosítsák az általuk elvárt minőséget. A választék kialakításakor ügyeltünk arra, hogy mindkét nem képviselői megtalálják haj- és bőrtípusuknak, illetve ízlésüknek legmegfelelőbb termékeket. A kínálatban megtalálható tizenhárom különböző sampon közül például hét kimondottan férfiak számára készült. A Pro Formula Kids almárka pedig gyermekek számára kínál fogkrémeket és fogkeféket” – mondta Małgorzata Reiss-Wanat, a Pro Formula márkaigazgatója.
A Pro Formula széles kínálatát a vásárlók véleményét és igényeit figyelembe véve alakította ki a Tesco. A Colour Protect sampon és hajkondícionáló kifejezetten festett, kezelt hajra készült. Legfontosabb hatóanyaga a tudományosan kifejlesztett Kerarice™, amely megvédi a hajszálakat a napsugárzás káros hatásaitól, és tovább megőrzi a festett haj élénk színét. Problémás bőrre ajánlott az alkoholmentes Refreshing tisztító arctonik, amely aktív zöldtea-, vörösalangfű- és C-vitamin kivonat tartalmának köszönhetően intenzív hidratálást biztosít. A termékcsalád minden tagja bőrgyógyászatilag tesztelt, a további összetevők között megtalálható a cédrusfa-, a citromfű- és a gyöngykivonat is.
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco új műanyag-tilalma az online vásárlókat érinti
A Tesco úgy döntött, április 19-től nem tesz tálcabetétet tálcáiba…
Tovább olvasom >Összesen 42 millió forint támogatásra pályázhatnak a helyi közösségek a Tesco programjában
Kilencedik alkalommal indul útjára a Tesco helyi közösségi kezdeményezéseket támogató…
Tovább olvasom >Coty: többmilliós veszteséget hozott a kozmetikai termékek iránti kereslet visszaesése
A Coty Inc. bőrápolási üzletágának fejlesztésével tervezi ellensúlyozni a járvány…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismert eredetű, természetesen tiszta, harmonikus ízvilágú, kiegyensúlyozott textúrájú, frissítő – ezek a jó ásványvíz ismérvei
Gyakran a legalapvetőbb és legfontosabb dolgokra jut a legkevesebb figyelem.…
Tovább olvasom >Pandémia idején segíti igazán a rászoruló gyermekeket a PENNY Market támogatása
A PENNY Market számára kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás, ezért…
Tovább olvasom >A Heineken Hungária az első PET palack mentes nagyüzemi sörgyártó
A nagyüzemi sörgyárak közül elsőként, a fenntarthatóság jegyében vonta ki…
Tovább olvasom >