Pro Formula kozmetikai termékek kizárólag a Tesco áruházakban
Március elején mutatkoztak be az áruházak polcain a Tesco kérésére, tudományos alapon kifejlesztett Pro Formula termékek, amelyek a legújabb egészség- és szépségipari technológiai fejlesztéseket olyan természetes eredetű aktív összetevőkkel ötvözik, mint a rizsnövényből természetes úton kinyert Kerarice™ vagy a bio-keramidil. A termékek a vásárlók igényeit szem előtt tartva készültek, akik haj- és bőrtípusuknak, ugyanakkor stílusuknak és életmódjuknak is megfelelő termékek közül válogathatnak.
A Tesco megrendelésére fejlesztett, közel 200 termékből álló kozmetikai termékcsaládban több mint tízféle tusfürdő és sampon szerepel, mindegyik kétféle kiszerelésben. Emellett száj- és bőrápolási termékek, dezodorok, fürdősók, női intim higiéniai termékek, borotválkozáshoz szükséges eszközök, sőt, még étrendkiegészítő pezsgőtabletták is gazdagítják a kínálatot.
„Úgy választottuk ki összetevőinket, hogy egyedi élményt nyújtsanak a vásárlóknak, és biztosítsák az általuk elvárt minőséget. A választék kialakításakor ügyeltünk arra, hogy mindkét nem képviselői megtalálják haj- és bőrtípusuknak, illetve ízlésüknek legmegfelelőbb termékeket. A kínálatban megtalálható tizenhárom különböző sampon közül például hét kimondottan férfiak számára készült. A Pro Formula Kids almárka pedig gyermekek számára kínál fogkrémeket és fogkeféket” – mondta Małgorzata Reiss-Wanat, a Pro Formula márkaigazgatója.
A Pro Formula széles kínálatát a vásárlók véleményét és igényeit figyelembe véve alakította ki a Tesco. A Colour Protect sampon és hajkondícionáló kifejezetten festett, kezelt hajra készült. Legfontosabb hatóanyaga a tudományosan kifejlesztett Kerarice™, amely megvédi a hajszálakat a napsugárzás káros hatásaitól, és tovább megőrzi a festett haj élénk színét. Problémás bőrre ajánlott az alkoholmentes Refreshing tisztító arctonik, amely aktív zöldtea-, vörösalangfű- és C-vitamin kivonat tartalmának köszönhetően intenzív hidratálást biztosít. A termékcsalád minden tagja bőrgyógyászatilag tesztelt, a további összetevők között megtalálható a cédrusfa-, a citromfű- és a gyöngykivonat is.
Kapcsolódó cikkeink
Extra löket, extra alacsony áron a Tescótól
Új év, új élet – mondogatjuk magunknak szinte minden év…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >Székács Tibor a Kende Retail új társtulajdonos–vezérigazgatója
A Kende Retail, Magyarország egyedülálló vállalata, amely teljesen autonóm, személyzet…
Tovább olvasom >