Pro Formula kozmetikai termékek kizárólag a Tesco áruházakban
Március elején mutatkoztak be az áruházak polcain a Tesco kérésére, tudományos alapon kifejlesztett Pro Formula termékek, amelyek a legújabb egészség- és szépségipari technológiai fejlesztéseket olyan természetes eredetű aktív összetevőkkel ötvözik, mint a rizsnövényből természetes úton kinyert Kerarice™ vagy a bio-keramidil. A termékek a vásárlók igényeit szem előtt tartva készültek, akik haj- és bőrtípusuknak, ugyanakkor stílusuknak és életmódjuknak is megfelelő termékek közül válogathatnak.
A Tesco megrendelésére fejlesztett, közel 200 termékből álló kozmetikai termékcsaládban több mint tízféle tusfürdő és sampon szerepel, mindegyik kétféle kiszerelésben. Emellett száj- és bőrápolási termékek, dezodorok, fürdősók, női intim higiéniai termékek, borotválkozáshoz szükséges eszközök, sőt, még étrendkiegészítő pezsgőtabletták is gazdagítják a kínálatot.
„Úgy választottuk ki összetevőinket, hogy egyedi élményt nyújtsanak a vásárlóknak, és biztosítsák az általuk elvárt minőséget. A választék kialakításakor ügyeltünk arra, hogy mindkét nem képviselői megtalálják haj- és bőrtípusuknak, illetve ízlésüknek legmegfelelőbb termékeket. A kínálatban megtalálható tizenhárom különböző sampon közül például hét kimondottan férfiak számára készült. A Pro Formula Kids almárka pedig gyermekek számára kínál fogkrémeket és fogkeféket” – mondta Małgorzata Reiss-Wanat, a Pro Formula márkaigazgatója.
A Pro Formula széles kínálatát a vásárlók véleményét és igényeit figyelembe véve alakította ki a Tesco. A Colour Protect sampon és hajkondícionáló kifejezetten festett, kezelt hajra készült. Legfontosabb hatóanyaga a tudományosan kifejlesztett Kerarice™, amely megvédi a hajszálakat a napsugárzás káros hatásaitól, és tovább megőrzi a festett haj élénk színét. Problémás bőrre ajánlott az alkoholmentes Refreshing tisztító arctonik, amely aktív zöldtea-, vörösalangfű- és C-vitamin kivonat tartalmának köszönhetően intenzív hidratálást biztosít. A termékcsalád minden tagja bőrgyógyászatilag tesztelt, a további összetevők között megtalálható a cédrusfa-, a citromfű- és a gyöngykivonat is.
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: fehérbabot hívott vissza a Tesco
Rovarirtószer lehetséges jelenléte miatt fehérbabot hívott vissza a forgalomból a…
Tovább olvasom >Nébih: a Tesco is visszahívott kölesgolyót a forgalomból
Szalmonella lehetséges jelenléte miatt a Tesco-Global Zrt. is visszahívott extrudált…
Tovább olvasom >57 millió forint országszerte a helyi fiatalok és közösségek jövőjére: elstartolt a Tesco új pályázati programja
„Start a jövőért” néven indult útjára október 14-én a Tesco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >