Pro Formula kozmetikai termékek kizárólag a Tesco áruházakban
Március elején mutatkoztak be az áruházak polcain a Tesco kérésére, tudományos alapon kifejlesztett Pro Formula termékek, amelyek a legújabb egészség- és szépségipari technológiai fejlesztéseket olyan természetes eredetű aktív összetevőkkel ötvözik, mint a rizsnövényből természetes úton kinyert Kerarice™ vagy a bio-keramidil. A termékek a vásárlók igényeit szem előtt tartva készültek, akik haj- és bőrtípusuknak, ugyanakkor stílusuknak és életmódjuknak is megfelelő termékek közül válogathatnak.
A Tesco megrendelésére fejlesztett, közel 200 termékből álló kozmetikai termékcsaládban több mint tízféle tusfürdő és sampon szerepel, mindegyik kétféle kiszerelésben. Emellett száj- és bőrápolási termékek, dezodorok, fürdősók, női intim higiéniai termékek, borotválkozáshoz szükséges eszközök, sőt, még étrendkiegészítő pezsgőtabletták is gazdagítják a kínálatot.
„Úgy választottuk ki összetevőinket, hogy egyedi élményt nyújtsanak a vásárlóknak, és biztosítsák az általuk elvárt minőséget. A választék kialakításakor ügyeltünk arra, hogy mindkét nem képviselői megtalálják haj- és bőrtípusuknak, illetve ízlésüknek legmegfelelőbb termékeket. A kínálatban megtalálható tizenhárom különböző sampon közül például hét kimondottan férfiak számára készült. A Pro Formula Kids almárka pedig gyermekek számára kínál fogkrémeket és fogkeféket” – mondta Małgorzata Reiss-Wanat, a Pro Formula márkaigazgatója.
A Pro Formula széles kínálatát a vásárlók véleményét és igényeit figyelembe véve alakította ki a Tesco. A Colour Protect sampon és hajkondícionáló kifejezetten festett, kezelt hajra készült. Legfontosabb hatóanyaga a tudományosan kifejlesztett Kerarice™, amely megvédi a hajszálakat a napsugárzás káros hatásaitól, és tovább megőrzi a festett haj élénk színét. Problémás bőrre ajánlott az alkoholmentes Refreshing tisztító arctonik, amely aktív zöldtea-, vörösalangfű- és C-vitamin kivonat tartalmának köszönhetően intenzív hidratálást biztosít. A termékcsalád minden tagja bőrgyógyászatilag tesztelt, a további összetevők között megtalálható a cédrusfa-, a citromfű- és a gyöngykivonat is.
Kapcsolódó cikkeink
A kozmetikumok vezetik a veszélyes, nem élelmiszeripari termékek listáját
A veszélyes, nem élelmiszeripari termékek uniós gyorsriasztási rendszerében kozmetikai termékekre…
Tovább olvasom >Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >