Pr(itt) az iskolaszezon
A Henkel innovatív vállalatként nagy hangsúlyt fektet a termékfejlesztésekre. A Pritt márka is egy világújdonsággal, a ragasztóstift feltalálásával született 1969-ben. Azóta a ragasztóanyag jelentős fejlődésen ment át: a jelenlegi formula 90%-ban természetes, megújuló alapanyagokból készül, oldószermentes, ruhából 30°C-on kimosható.
A Pritt innovációinak középpontjában a fenntarthatóság és a környezetvédelem áll. A hibajavító rollerek betétei 50%-ban újrahasznosított műanyag felhasználásával készülnek. Például a Pritt ECOmfort Roller, az első hibajavító roller, melynek háza 89%-ban természetes alapanyagokból, biomasszából készül, gyorsan és szárazon javít. A márka termékei az Európai Unióban, főként Németországban készülnek csökkentett károsanyag-kibocsátású gyárakban.
A Pritt az iskolaszezonra minden évben egy limitált kiadású ragasztóstift sorozattal készül. Tavaly az olimpia éve volt, ekkor különböző sportoló Pritt Manók szerepeltek a csomagoláson. Idén a képzelet világában kalauzol el bennünket – a Pritt Manó figurák hercegként, pilótaként, lovagként, kalózként jelennek meg a ragasztóstifteken.
Megújult továbbá a Pritt honlapja (www.pritt.hu), ahol amellett, hogy minél többet megtudhat a Pritt termékek széles választékáról, a tartalom kreatív kézműves ötletekkel is bővült. Kövesse figyelemmel a Pritt Kreatív Klub blogját és facebook oldalát is, ahol színesebbnél-színesebb, kivételes ötleteket és alkotói ihletet talál a kézügyes munkához.
A Henkel vezető márkáival és technológiáival világszerte három üzleti területen működik: Laundry & Home Care, Beauty Care, illetve Adhesive Technologies. Az 1876-ban alapított Henkel vállalatnak mind a lakossági mind az ipari területeken vezető pozíciói vannak többek között olyan jól ismert márkákkal, mint a Persil, Schwarzkopf és a Loctite. A vállalat 2012-ben közel 47 ezer munkatársával 16,510 milliárd euró árbevételt és 2,335 milliárd euró üzleti eredményt ért el. A Henkel elsőbbségi részvényeit jegyzi a DAX német tőzsdeindex.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >