Président, a sajtok szakértője
A Président márka kiváló minőségéről híres, mely a különleges igényű vásárlóknak is kínál terméket. Franciaországban, a francia kultúra és a napi élet része.
– A Président egy nemzetközileg jól ismert márka, amelynek fő célkitűzése, hogy a tejtermékek legjavát kínálja. A Président márkát André Besnier alapította 1968-ban, aki azt nyilatkozta, hogy „Franciaország az elnökök hazája”, innen is ered a márkanév. A Président neve a mai napig biztos minőséget és garanciát jelent – tudjuk meg Molnár
Krisztinától, a márkát forgalmazó Lactalis Hungária junior trade marketing managerétől. – Célunk, hogy itthon is egyre több ember ismerje és szeresse a Président márkát, éppúgy, mint külföldön – hangsúlyozza Molnár Krisztina.
A vállalat 2016-ban vezette be a Président Trappista sajtkrémet, amelyet kifejezetten a magyar piacra fejlesztettek. A magyarok által népszerű trappista sajtot kombinálták a Président szakértelemmel, három különböző, a fogyasztók visszajelzései alapján öszszeállított ízzel.
Molnár Krisztina
junior trade marketing manager
Lactalis Hungária
Kapcsolódó cikkeink
55 millió dollárt költ a brazil tejgyártásba a Lactalis
A francia Lactalis 55,3 millió dolláros (313 millió reálos) beruházással…
Tovább olvasom >Új partnerrel erősít Franciaországban a Picnic
A holland online szupermarket, a Picnic új partnert választott Franciaországban:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: 874 élelmiszernek csökkent az ára az árrésstopnak köszönhetően
Az új adatok szerint 874 élelmiszernek csökkent az ára az…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság vészhelyzeti tartalék felhalmozását javasolja az uniós lakosságnak
Az Európai Bizottság szerint az Európai Uniót is érintő jelenlegi…
Tovább olvasom >Magasrangú kitüntetések élelmiszer-ipari és -kereskedelmi szakemberek számára
A Magyar Köztársaság Nemzeti Ünnepéhez kapcsolódva Szommerné Egyed Linda, a…
Tovább olvasom >