Président, a sajtok szakértője
A Président márka kiváló minőségéről híres, mely a különleges igényű vásárlóknak is kínál terméket. Franciaországban, a francia kultúra és a napi élet része.
– A Président egy nemzetközileg jól ismert márka, amelynek fő célkitűzése, hogy a tejtermékek legjavát kínálja. A Président márkát André Besnier alapította 1968-ban, aki azt nyilatkozta, hogy „Franciaország az elnökök hazája”, innen is ered a márkanév. A Président neve a mai napig biztos minőséget és garanciát jelent – tudjuk meg Molnár
Krisztinától, a márkát forgalmazó Lactalis Hungária junior trade marketing managerétől. – Célunk, hogy itthon is egyre több ember ismerje és szeresse a Président márkát, éppúgy, mint külföldön – hangsúlyozza Molnár Krisztina.
A vállalat 2016-ban vezette be a Président Trappista sajtkrémet, amelyet kifejezetten a magyar piacra fejlesztettek. A magyarok által népszerű trappista sajtot kombinálták a Président szakértelemmel, három különböző, a fogyasztók visszajelzései alapján öszszeállított ízzel.
Molnár Krisztina
junior trade marketing manager
Lactalis Hungária
Kapcsolódó cikkeink
A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Franciaországban növekvő cseresznyetermést jósolnak 2025-re
Annak ellenére, hogy Franciaországban csökken a cseresznye termőterülete, az Agreste…
Tovább olvasom >Franciaországgal közösek a céljaink az európai agráriumot illetően
A magyar és francia gazdák érdeke mindig ugyanaz volt, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >