Président, a sajtok szakértője
A Président márka kiváló minőségéről híres, mely a különleges igényű vásárlóknak is kínál terméket. Franciaországban, a francia kultúra és a napi élet része.
– A Président egy nemzetközileg jól ismert márka, amelynek fő célkitűzése, hogy a tejtermékek legjavát kínálja. A Président márkát André Besnier alapította 1968-ban, aki azt nyilatkozta, hogy „Franciaország az elnökök hazája”, innen is ered a márkanév. A Président neve a mai napig biztos minőséget és garanciát jelent – tudjuk meg Molnár
Krisztinától, a márkát forgalmazó Lactalis Hungária junior trade marketing managerétől. – Célunk, hogy itthon is egyre több ember ismerje és szeresse a Président márkát, éppúgy, mint külföldön – hangsúlyozza Molnár Krisztina.
A vállalat 2016-ban vezette be a Président Trappista sajtkrémet, amelyet kifejezetten a magyar piacra fejlesztettek. A magyarok által népszerű trappista sajtot kombinálták a Président szakértelemmel, három különböző, a fogyasztók visszajelzései alapján öszszeállított ízzel.
Molnár Krisztina
junior trade marketing manager
Lactalis Hungária
Kapcsolódó cikkeink
Új stratégiával támogatja az Intermarché a francia mezőgazdaságot
A francia Intermarché kiskereskedelmi lánc bejelentette, hogy csak akkor kezdi…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >