Prémium termékkel erősít a Wiesbauer-Dunahús
Új, prémium kategóriás termékkel lépett piacra a Wiesbauer-Dunahús Kft., amely Magyar Termék védjegyhasználóként kiterjesztené a jelzést saját brand termékeire is. A változások jól illeszkednek a cég életébe, amelyet az elmúlt 25 évben a folyamatos fejlődés és bővülés jellemzi. Ennek egyik mérföldköve volt a Gönyűn húsz évvel ezelőtt épített üzem, amelyet öt évvel ezelőtt tovább bővítettek.
Az is kulcsfontosságúnak bizonyult, hogy a Wiesbauer-Dunahús az elsők között kezdett szója-, laktóz- és gluténmentes termékeket gyártani, ezzel reagálva a változó fogyasztói igényekre, kiszolgálva a tudatosabb fogyasztókat.
A cég virsliket, grilltermékeket, felvágottakat, valamint általában vörösárukat, kolbászokat és sonkákat gyárt.
– Büszkék vagyunk arra, hogy Magyarország egyik legjelentősebb cége vagyunk virsli- és grilltermékfronton – mondta el lapunknak Kazai Zsolt. A cég értékesítési vezetője hozzátette: – Grilltermékeinkkel több mint 20 százalékos piaci részesedést értünk el az elmúlt években, Prémium Bécsi virslink piacvezető a szegmensében, Sacher virslink pedig egyedülálló a virslipiacon.
A céget a „Kicsi, de kiváló (klein aber fein)” szlogen jellemzi Kazai Zsolt szerint: Céljuk kompromisszummentesen minőségi termékeket gyártani, viszonylag szűk szortimenttel, de abban kiváló minőséget, kitűnő ár-érték arányban.
A Wiesbauer-Dunahús aktuális termékfejlesztése a Prémium Krakkói felvágott, amely natúr és borsos ízvilággal jelent meg nemrégiben a piacon. A válogatott sertés combhúsból készült, füstölt, sült húskészítmény a speciális hőkezelési folyamatnak köszönhetően nem szárad ki, szaftos marad.
A Wiesbauer-Dunahús Kft. a Magyar Termék védjegyhasználók táborát erősíti. Mint azt az értékesítési vezető elmondta, jelenleg csak az általuk kereskedelmi láncoknak gyártott saját márkás termékek esetében használják a védjegyeket, de tervezik kiterjeszteni azokat brand termékeikre is.
– Anyacégünk, a bécsi Wiesbauer nagy sikerrel használja a védjegy osztrák megfelelőjét, az AMA Gütesiegelt – tette hozzá Kazai Zsolt. //
Kapcsolódó cikkeink
A hazaiban még több van – több mint 50 márka vett részt a Magyar Termék augusztusi kampányában
Kiemelkedően magas részvételi számmal és ismét ingyenes részvételi lehetőséggel készült…
Tovább olvasom >Elkötelezett a hazai alapanyagok mellett a Szegedi Paprika Zrt.
A Szegedi Paprika Fűszer- és Konzervgyártó Zrt. évtizedek óta a hazai…
Tovább olvasom >Iskolakezdés laktózmentes finomságokkal
Hamarosan kezdődik az új tanév, ami sok esetben egyúttal stresszt…
Tovább olvasom >További cikkeink
A FAO élelmiszerár indexe enyhén csökkent augusztusban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Varga Mihály: a magyar gazdaság kilátásai jók
A magyar gazdaság kilátásai jók, a jelenlegi moderált gazdasági növekedés…
Tovább olvasom >KSH: júliusban 1,3 százalékkal csökkent az ipari termelés
2024 júliusában az ipari termelés volumene 1,3, munkanaphatástól megtisztítva 6,4…
Tovább olvasom >