Prémium termékkel erősít a Wiesbauer-Dunahús
Új, prémium kategóriás termékkel lépett piacra a Wiesbauer-Dunahús Kft., amely Magyar Termék védjegyhasználóként kiterjesztené a jelzést saját brand termékeire is. A változások jól illeszkednek a cég életébe, amelyet az elmúlt 25 évben a folyamatos fejlődés és bővülés jellemzi. Ennek egyik mérföldköve volt a Gönyűn húsz évvel ezelőtt épített üzem, amelyet öt évvel ezelőtt tovább bővítettek.
Az is kulcsfontosságúnak bizonyult, hogy a Wiesbauer-Dunahús az elsők között kezdett szója-, laktóz- és gluténmentes termékeket gyártani, ezzel reagálva a változó fogyasztói igényekre, kiszolgálva a tudatosabb fogyasztókat.
A cég virsliket, grilltermékeket, felvágottakat, valamint általában vörösárukat, kolbászokat és sonkákat gyárt.

Kazai Zsolt
értékesítési vezető
Wiesbauer-Dunahús
– Büszkék vagyunk arra, hogy Magyarország egyik legjelentősebb cége vagyunk virsli- és grilltermékfronton – mondta el lapunknak Kazai Zsolt. A cég értékesítési vezetője hozzátette: – Grilltermékeinkkel több mint 20 százalékos piaci részesedést értünk el az elmúlt években, Prémium Bécsi virslink piacvezető a szegmensében, Sacher virslink pedig egyedülálló a virslipiacon.
A céget a „Kicsi, de kiváló (klein aber fein)” szlogen jellemzi Kazai Zsolt szerint: Céljuk kompromisszummentesen minőségi termékeket gyártani, viszonylag szűk szortimenttel, de abban kiváló minőséget, kitűnő ár-érték arányban.
A Wiesbauer-Dunahús aktuális termékfejlesztése a Prémium Krakkói felvágott, amely natúr és borsos ízvilággal jelent meg nemrégiben a piacon. A válogatott sertés combhúsból készült, füstölt, sült húskészítmény a speciális hőkezelési folyamatnak köszönhetően nem szárad ki, szaftos marad.
A Wiesbauer-Dunahús Kft. a Magyar Termék védjegyhasználók táborát erősíti. Mint azt az értékesítési vezető elmondta, jelenleg csak az általuk kereskedelmi láncoknak gyártott saját márkás termékek esetében használják a védjegyeket, de tervezik kiterjeszteni azokat brand termékeikre is.
– Anyacégünk, a bécsi Wiesbauer nagy sikerrel használja a védjegy osztrák megfelelőjét, az AMA Gütesiegelt – tette hozzá Kazai Zsolt. //
Kapcsolódó cikkeink
Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Liszt, tojás… és egy csipetnyi kreativitás
Egyediségre, különbözőségre, ötletekre van szükségük a tésztamárkáknak, hogy az elkerülhetetlen…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >