Prémium saját márkás termékcsaládot kínál az olasz Eurospin
Az olasz Eurospin diszkont áruházlánc új prémium sajátmárkás termékcsaládot vezetett be „Amo Essere Eccelente” néven.
A termékcsalád számos terméke OEM, OFJ és HKT tanúsítvánnyal rendelkezik, és a kiskereskedő szerint az alapanyagok eredetére és feldolgozására odafigyelő vásárlók igényeit hivatott kielégíteni, ugyanakkor nem mond le a kényelemről sem.
A sajátmárkás választék tejtermékeket, száraz és töltött tésztákat, szószokat és mártásokat, pácolt húsokat, befőtteket, önteteket, desszerteket és karácsonyi különlegességeket tartalmaz. A tejtermékek között szerepel a füstölt burrata fehér szarvasgombás vajjal, valamint Grana Padano és Parmigiano Reggiano DOP sajtok prémium változatai. A tésztaválasztékban töltött tészták, mint például a hagyományos raviolini del plin. A mártások között olasz szarvasgomba, szicíliai datolyaparadicsom és genovai pesto OEM kapható, míg a felvágottak között oltalom alatt álló eredetmegjelöléssel és oltalom alatt álló földrajzi jelzéssel ellátott termékek, így például bolognai Mortadella szerepelnek.
Az Eurospin szerint az Amo Essere Eccellente egyszerre képviseli a „minőséget, hagyományt, jellegzetes és kiváló ízeket”, és „kompromisszumok nélküli gasztroutazásra visz az asztali élvezetek körül”.
A kiskereskedő a széles biotermék választéka az „Amo Essere Biologico” márka alatt elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Liga párt európai képviselője: nem lehet mecsetet nyitni üzlethelyiségben vagy pizzériában
A hatályos olasz törvények szerint az országban nem lehet mecsetet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >