Prémium saját márkás termékcsaládot kínál az olasz Eurospin
Az olasz Eurospin diszkont áruházlánc új prémium sajátmárkás termékcsaládot vezetett be „Amo Essere Eccelente” néven.
A termékcsalád számos terméke OEM, OFJ és HKT tanúsítvánnyal rendelkezik, és a kiskereskedő szerint az alapanyagok eredetére és feldolgozására odafigyelő vásárlók igényeit hivatott kielégíteni, ugyanakkor nem mond le a kényelemről sem.
A sajátmárkás választék tejtermékeket, száraz és töltött tésztákat, szószokat és mártásokat, pácolt húsokat, befőtteket, önteteket, desszerteket és karácsonyi különlegességeket tartalmaz. A tejtermékek között szerepel a füstölt burrata fehér szarvasgombás vajjal, valamint Grana Padano és Parmigiano Reggiano DOP sajtok prémium változatai. A tésztaválasztékban töltött tészták, mint például a hagyományos raviolini del plin. A mártások között olasz szarvasgomba, szicíliai datolyaparadicsom és genovai pesto OEM kapható, míg a felvágottak között oltalom alatt álló eredetmegjelöléssel és oltalom alatt álló földrajzi jelzéssel ellátott termékek, így például bolognai Mortadella szerepelnek.
Az Eurospin szerint az Amo Essere Eccellente egyszerre képviseli a „minőséget, hagyományt, jellegzetes és kiváló ízeket”, és „kompromisszumok nélküli gasztroutazásra visz az asztali élvezetek körül”.
A kiskereskedő a széles biotermék választéka az „Amo Essere Biologico” márka alatt elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
Az ezüst korosztálynak szóló saját márkát vezetett be a Penny Olaszországban
November 7-től jelenik meg a Penny Italia üzleteiben a diszkont…
Tovább olvasom >A közelségre és fenntarthatóságra fókuszáló új üzleti modellt vezet be a Crai
Az olasz Crai élelmiszer-kiskereskedelmi lánc új üzleti modellt vezetett be,…
Tovább olvasom >Megnőhet jövőre az olívaolaj-kínálat Európában
Jelentősen megnőhet az olívaolaj-kínálat Európában a következő évben, miután a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >