Prémium saját márkás termékcsaládot kínál az olasz Eurospin
Az olasz Eurospin diszkont áruházlánc új prémium sajátmárkás termékcsaládot vezetett be „Amo Essere Eccelente” néven.
A termékcsalád számos terméke OEM, OFJ és HKT tanúsítvánnyal rendelkezik, és a kiskereskedő szerint az alapanyagok eredetére és feldolgozására odafigyelő vásárlók igényeit hivatott kielégíteni, ugyanakkor nem mond le a kényelemről sem.
A sajátmárkás választék tejtermékeket, száraz és töltött tésztákat, szószokat és mártásokat, pácolt húsokat, befőtteket, önteteket, desszerteket és karácsonyi különlegességeket tartalmaz. A tejtermékek között szerepel a füstölt burrata fehér szarvasgombás vajjal, valamint Grana Padano és Parmigiano Reggiano DOP sajtok prémium változatai. A tésztaválasztékban töltött tészták, mint például a hagyományos raviolini del plin. A mártások között olasz szarvasgomba, szicíliai datolyaparadicsom és genovai pesto OEM kapható, míg a felvágottak között oltalom alatt álló eredetmegjelöléssel és oltalom alatt álló földrajzi jelzéssel ellátott termékek, így például bolognai Mortadella szerepelnek.
Az Eurospin szerint az Amo Essere Eccellente egyszerre képviseli a „minőséget, hagyományt, jellegzetes és kiváló ízeket”, és „kompromisszumok nélküli gasztroutazásra visz az asztali élvezetek körül”.
A kiskereskedő a széles biotermék választéka az „Amo Essere Biologico” márka alatt elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
Helyi befektető vásárolta fel az olasz Trinità húsipari vállalatot
A felvásárló Fondo Italiano d’Investimento célja a Trinità pozíciójának megszilárdítása…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Hamis és tiltott növényvédőszerekkel és műtrágyával kereskedő bűnözői csoportot számoltak fel Romániában és Olaszországban
Hamis és az Európai Unióban betiltott növényvédőszerek, illetve műtrágyák illegális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >