Prémium saját márkás termékcsaládot kínál az olasz Eurospin
Az olasz Eurospin diszkont áruházlánc új prémium sajátmárkás termékcsaládot vezetett be „Amo Essere Eccelente” néven.
A termékcsalád számos terméke OEM, OFJ és HKT tanúsítvánnyal rendelkezik, és a kiskereskedő szerint az alapanyagok eredetére és feldolgozására odafigyelő vásárlók igényeit hivatott kielégíteni, ugyanakkor nem mond le a kényelemről sem.
A sajátmárkás választék tejtermékeket, száraz és töltött tésztákat, szószokat és mártásokat, pácolt húsokat, befőtteket, önteteket, desszerteket és karácsonyi különlegességeket tartalmaz. A tejtermékek között szerepel a füstölt burrata fehér szarvasgombás vajjal, valamint Grana Padano és Parmigiano Reggiano DOP sajtok prémium változatai. A tésztaválasztékban töltött tészták, mint például a hagyományos raviolini del plin. A mártások között olasz szarvasgomba, szicíliai datolyaparadicsom és genovai pesto OEM kapható, míg a felvágottak között oltalom alatt álló eredetmegjelöléssel és oltalom alatt álló földrajzi jelzéssel ellátott termékek, így például bolognai Mortadella szerepelnek.
Az Eurospin szerint az Amo Essere Eccellente egyszerre képviseli a „minőséget, hagyományt, jellegzetes és kiváló ízeket”, és „kompromisszumok nélküli gasztroutazásra visz az asztali élvezetek körül”.
A kiskereskedő a széles biotermék választéka az „Amo Essere Biologico” márka alatt elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >