Magazin: Prémium húsokat szállít a boltokba a mohácsi vágóhíd
Százhetvenedikként csatlakozott 2018 végén a Magyar Termék védjegyhasználói közé az MCS Vágóhíd Zrt.
A Bonafarm Csoport stratégiai partnere a hazai sertésekből készülő prémium termékeire szerezte meg a magyar eredetet igazoló jelölést. Kalácska Ágnes, a cég marketing és sales menedzsere elmondta, hogy a Bonafarm Csoport sertéságazata és az MCS Vágóhíd közös fejlesztésének eredményeként kerültek a boltok polcaira a magas hozzáadott értékű húsok. Ezek kiváló minőségének három alappillére a teljes élettartam alatt kizárólag GMO-mentes takarmány felhasználása, a felelős antibiotikum-használat és a jogszabályi kötelezettségeknél jóval magasabb szintű állatjóléti körülmények biztosítása. Ez a prémium termékcsoport egyedülálló újdonság Magyarországon.
A Pick Szeged Zrt. alapanyagbeszállítójaként is működő cég vágó-, csontozó-, daraboló- és csomagolóüzeme 2016-ban zöldmezős, 21 milliárd forintos beruházás keretében valósult meg Mohácson. A 26 ezer négyzetméteren elterülő, legmodernebb technológiával felszerelt létesítményében a legszigorúbb élelmiszer-biztonsági és higiéniai előírások maximális betartásával évi egymillió sertést tudnak feldolgozni, és 2018 harmadik negyedévére már teljesen kihasználták a kapacitásukat. A csaknem 700 főt foglalkoztató üzemben belföldi értékesítésre szánt előhűtött tőkehúsrészek és csomagolt húsok, valamint exportra szánt fagyasztott húsáruk készülnek.
Az itt levágott sertések 95 százalékban Magyarországon nevelkedett állatok, amelyek döntő részt a Bonafarm Csoport telepeiről, illetve az integrált termelő partnerektől érkeznek. A cég által forgalmazott prémium termékcsalád esetében az alapanyagul szolgáló évi 150 ezer sertés mindegyike bonafarmos integrációból származik.
Kalácska Ágnes szerint a friss húsok esetében a hazai vásárlóknak kifejezetten fontos az áru magyar eredete. Az MCS Vágóhíd a védőgázas-tálcás és skin pack csomagolásban kapható, Pick Friss hús logóval ellátott prémium termékeire megszerzett Magyar Termék védjeggyel az ő választásukat akarják megkönnyíteni. //
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >