Magazin: Prémium húsokat szállít a boltokba a mohácsi vágóhíd
Százhetvenedikként csatlakozott 2018 végén a Magyar Termék védjegyhasználói közé az MCS Vágóhíd Zrt.

Kalácska Ágnes
marketing és sales menedzser
MCS Vágóhíd Zrt.
A Bonafarm Csoport stratégiai partnere a hazai sertésekből készülő prémium termékeire szerezte meg a magyar eredetet igazoló jelölést. Kalácska Ágnes, a cég marketing és sales menedzsere elmondta, hogy a Bonafarm Csoport sertéságazata és az MCS Vágóhíd közös fejlesztésének eredményeként kerültek a boltok polcaira a magas hozzáadott értékű húsok. Ezek kiváló minőségének három alappillére a teljes élettartam alatt kizárólag GMO-mentes takarmány felhasználása, a felelős antibiotikum-használat és a jogszabályi kötelezettségeknél jóval magasabb szintű állatjóléti körülmények biztosítása. Ez a prémium termékcsoport egyedülálló újdonság Magyarországon.
A Pick Szeged Zrt. alapanyagbeszállítójaként is működő cég vágó-, csontozó-, daraboló- és csomagolóüzeme 2016-ban zöldmezős, 21 milliárd forintos beruházás keretében valósult meg Mohácson. A 26 ezer négyzetméteren elterülő, legmodernebb technológiával felszerelt létesítményében a legszigorúbb élelmiszer-biztonsági és higiéniai előírások maximális betartásával évi egymillió sertést tudnak feldolgozni, és 2018 harmadik negyedévére már teljesen kihasználták a kapacitásukat. A csaknem 700 főt foglalkoztató üzemben belföldi értékesítésre szánt előhűtött tőkehúsrészek és csomagolt húsok, valamint exportra szánt fagyasztott húsáruk készülnek.
Az itt levágott sertések 95 százalékban Magyarországon nevelkedett állatok, amelyek döntő részt a Bonafarm Csoport telepeiről, illetve az integrált termelő partnerektől érkeznek. A cég által forgalmazott prémium termékcsalád esetében az alapanyagul szolgáló évi 150 ezer sertés mindegyike bonafarmos integrációból származik.
Kalácska Ágnes szerint a friss húsok esetében a hazai vásárlóknak kifejezetten fontos az áru magyar eredete. Az MCS Vágóhíd a védőgázas-tálcás és skin pack csomagolásban kapható, Pick Friss hús logóval ellátott prémium termékeire megszerzett Magyar Termék védjeggyel az ő választásukat akarják megkönnyíteni. //
Kapcsolódó cikkeink
Nyugat-magyarországi kanyarok a hazai élelmiszerekért
Idén Nyugat-Magyarországon kanyargott végig a Coop Rally. A hazai élelmiszerek népszerűsítését…
Tovább olvasom >Védjegyes termékein keresztül is eléri a fogyasztókat a Pécsi Sörfőzde
A Pécsi Sörfőzde 175 éve van jelen a hazai sörgyártásban. A…
Tovább olvasom >Magyar Termék védjegyes termék is bekerült az idei Hungaricool győztesei közé
A globális kereskedelembe való betagozódás közel sem zökkenőmentes a kisebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenkét millió eurót ruház be az Coca-Cola HBC a visszaváltható üveggyártásba Ausztriában
A Coca-Cola HBC 12 millió eurót fektetett be egy új,…
Tovább olvasom >Létezik természetes koleszterinszint csökkentés mellékhatások nélkül
Az 1990-es évektől reneszánszukat élték a különböző fermentált vörös rizs…
Tovább olvasom >Dunakeszin és Gödöllőn nyitotta meg új műszaki áruházait a MediaMarkt
A júliusban Hódmezővásárhelyen átadott egység után alig több mint egy…
Tovább olvasom >