Magazin: Prémium húsokat szállít a boltokba a mohácsi vágóhíd
Százhetvenedikként csatlakozott 2018 végén a Magyar Termék védjegyhasználói közé az MCS Vágóhíd Zrt.
A Bonafarm Csoport stratégiai partnere a hazai sertésekből készülő prémium termékeire szerezte meg a magyar eredetet igazoló jelölést. Kalácska Ágnes, a cég marketing és sales menedzsere elmondta, hogy a Bonafarm Csoport sertéságazata és az MCS Vágóhíd közös fejlesztésének eredményeként kerültek a boltok polcaira a magas hozzáadott értékű húsok. Ezek kiváló minőségének három alappillére a teljes élettartam alatt kizárólag GMO-mentes takarmány felhasználása, a felelős antibiotikum-használat és a jogszabályi kötelezettségeknél jóval magasabb szintű állatjóléti körülmények biztosítása. Ez a prémium termékcsoport egyedülálló újdonság Magyarországon.
A Pick Szeged Zrt. alapanyagbeszállítójaként is működő cég vágó-, csontozó-, daraboló- és csomagolóüzeme 2016-ban zöldmezős, 21 milliárd forintos beruházás keretében valósult meg Mohácson. A 26 ezer négyzetméteren elterülő, legmodernebb technológiával felszerelt létesítményében a legszigorúbb élelmiszer-biztonsági és higiéniai előírások maximális betartásával évi egymillió sertést tudnak feldolgozni, és 2018 harmadik negyedévére már teljesen kihasználták a kapacitásukat. A csaknem 700 főt foglalkoztató üzemben belföldi értékesítésre szánt előhűtött tőkehúsrészek és csomagolt húsok, valamint exportra szánt fagyasztott húsáruk készülnek.
Az itt levágott sertések 95 százalékban Magyarországon nevelkedett állatok, amelyek döntő részt a Bonafarm Csoport telepeiről, illetve az integrált termelő partnerektől érkeznek. A cég által forgalmazott prémium termékcsalád esetében az alapanyagul szolgáló évi 150 ezer sertés mindegyike bonafarmos integrációból származik.
Kalácska Ágnes szerint a friss húsok esetében a hazai vásárlóknak kifejezetten fontos az áru magyar eredete. Az MCS Vágóhíd a védőgázas-tálcás és skin pack csomagolásban kapható, Pick Friss hús logóval ellátott prémium termékeire megszerzett Magyar Termék védjeggyel az ő választásukat akarják megkönnyíteni. //
Kapcsolódó cikkeink
Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >Az ember és a környezet voltak 2023 fókuszai a PENNY-nél
Az elmúlt évben számos fontos lépést tett a PENNY Magyarország, hogy…
Tovább olvasom >Durva számok érkeztek: kilőtt a magyar sertésexport
Jelentős mértékben, 58 százalékkal nőtt a magyar élősertés exportja az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >