Prémium csapolt sör elvitelre
Tőlünk keletre még 20-30 éve is divat volt csapolt sört elvitelre venni – Kínában most is az –, a szocialista Szovjetunióban már csak azért is, mert a palackos Zsigulivszkojét nem mindig lehetett kapni az üzletben. Akkor a „kiszerelés” többnyire a 3 literes befőttesüveg volt.
A mai Moszkvában, ahol a gasztronómiai kínálatban a legcsúcsabb minőségű ételek és italok is megtalálhatók, már lényegesen megváltozott a to-go sör intézménye. Az orosz fővárosban működő Mug sportbárlánc brandingjének átalakításával megbízott dizájner, Ivan Maximov, a fedeles kávéspoharakhoz hasonló pintes papírpoharat tervezett a sörözőknek. Pontosabban nemcsak magát a pszeudokorsót, amelynek fedelén matricával jelölik a beletöltött sörfajtát, de egy négyhelyes, hajtogatott papírhordozót is. Szerintünk ez tipikusan olyan Kolumbusz tojása ötlet, amely forradalmasíthatja a piacot. Ráadásul praktikus, esztétikus és reklámhordozónak sem utolsó! //
Kapcsolódó cikkeink
Kocsmaútlevél
A minőségi, csapolt söröket népszerűsíti egy ötletes reklámkiadvány, amely több,…
Tovább olvasom >Pizzacsomagolás elvitelre – A nap képe
Abból is a vasárnapi kiadás – a „pizzaiparban” feltehetően ezt…
Tovább olvasom >Zuhant a csapolt sörök forgalma
A legnagyobb sörgyárak erősen megérezték a koronavírus-járványt, a kisüzemi kézműves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mit neveznek összefogásnak?
Nagyon szép szakmai összefogás példája volt, amit az idei dunai…
Tovább olvasom >Nagy Márton: a magyarországi turizmus hasít
A magyarországi turizmus hasít, Ferihegy Európa leggyorsabban bővülő repülőtere –…
Tovább olvasom >Reptér – A nap képe
Egy múzsa, két zseniális ötlet: a velencei kaszinó reklámja és…
Tovább olvasom >