Prémium csapolt sör elvitelre
Tőlünk keletre még 20-30 éve is divat volt csapolt sört elvitelre venni – Kínában most is az –, a szocialista Szovjetunióban már csak azért is, mert a palackos Zsigulivszkojét nem mindig lehetett kapni az üzletben. Akkor a „kiszerelés” többnyire a 3 literes befőttesüveg volt.
A mai Moszkvában, ahol a gasztronómiai kínálatban a legcsúcsabb minőségű ételek és italok is megtalálhatók, már lényegesen megváltozott a to-go sör intézménye. Az orosz fővárosban működő Mug sportbárlánc brandingjének átalakításával megbízott dizájner, Ivan Maximov, a fedeles kávéspoharakhoz hasonló pintes papírpoharat tervezett a sörözőknek. Pontosabban nemcsak magát a pszeudokorsót, amelynek fedelén matricával jelölik a beletöltött sörfajtát, de egy négyhelyes, hajtogatott papírhordozót is. Szerintünk ez tipikusan olyan Kolumbusz tojása ötlet, amely forradalmasíthatja a piacot. Ráadásul praktikus, esztétikus és reklámhordozónak sem utolsó! //
Kapcsolódó cikkeink
Kocsmaútlevél
A minőségi, csapolt söröket népszerűsíti egy ötletes reklámkiadvány, amely több,…
Tovább olvasom >Pizzacsomagolás elvitelre – A nap képe
Abból is a vasárnapi kiadás – a „pizzaiparban” feltehetően ezt…
Tovább olvasom >Zuhant a csapolt sörök forgalma
A legnagyobb sörgyárak erősen megérezték a koronavírus-járványt, a kisüzemi kézműves…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: szárnyal a turizmus, novemberben 17 százalékkal bővült a vendégforgalom
Újabb csúcsokat döntött a hazai turizmus 2024 novemberében: a vendégek…
Tovább olvasom >Szallas.hu: szilveszterkor Eger, Szeged és Pécs a legkeresettebb a belföldi utazók körében
Szilveszterkor a belföldi utazók körében Eger, Szeged és Pécs a…
Tovább olvasom >A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >