Jól fogynak a prémium sörök
A Carlsberg teljes eladás tekintetében ugyan 4%-os csökkenésről számolt be a harmadik negyedévben, azonban prémium kategóriában jelentős sikereket értek el. A nemzetközi márkák közül mennyiségben a Tuborg 5%-kal, a Carlsberg 1%-kal, a Grimbergen 7%-kal, a 1664 Blanc 42%-kal nőtt. Továbbá a kézműves és speciális sörök eladása 34%-kal nőtt, míg Nyugat-Európában az alkoholmentes sörök értékesítése 14%-kal bővült. A fenti adatokkal együtt év végére a Carlsberg 7-8%-os nyereségnövekedést vár.
Kapcsolódó cikkeink
A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >Ismét a Carlsberg az UEFA válogatott tornáinak hivatalos söre
A Carlsberg hosszú távú partnerségi megállapodást írt alá az Európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >