Jól fogynak a prémium sörök
A Carlsberg teljes eladás tekintetében ugyan 4%-os csökkenésről számolt be a harmadik negyedévben, azonban prémium kategóriában jelentős sikereket értek el. A nemzetközi márkák közül mennyiségben a Tuborg 5%-kal, a Carlsberg 1%-kal, a Grimbergen 7%-kal, a 1664 Blanc 42%-kal nőtt. Továbbá a kézműves és speciális sörök eladása 34%-kal nőtt, míg Nyugat-Európában az alkoholmentes sörök értékesítése 14%-kal bővült. A fenti adatokkal együtt év végére a Carlsberg 7-8%-os nyereségnövekedést vár.
Kapcsolódó cikkeink
Itt az első cukor- és alkoholmentes cider
Az elsőként Németországban debütáló Somersby Zero a Carlsberg szerint az…
Tovább olvasom >Résztulajdont vásárol a Molson Coors a Fever-Tree-ben
A Molson Coors 8,5%-os részesedést szerez a brit Fever-Tree-ben egy…
Tovább olvasom >Szeretik a britek az alacsony alkoholtartalmú sört
Friss adatok szerint az Egyesült Királyság lett az egyik leggyorsabban…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >