Praktiker: Új marketing igazgatót nevezett ki a vállalat
Szeptembertől új marketing igazgatóval erősít a Praktiker. A magyar barkácspiac meghatározó szereplőjéhez csatlakozó Sommer Ádám több mint 20 éves, jellemzően kereskedelmi területen szerzett tapasztalatával támogatja a Praktiker üzleti céljainak megvalósítását.
Sommer Ádámot nevezte ki a Praktiker Kft. új marketing, PR és online szolgáltatások igazgatójának. A szakember több mint két évtizedes tapasztalattal rendelkezik FMCG területen, tagja a Marketing Döntéshozók Klubjának, így hatékonyan támogatja a Praktiker üzleti céljainak megvalósítását. Az új marketing igazgató elmondta, hogy célja a Praktiker márka erősítése a vevőélmény fejlesztésén keresztül. A korábbi pozíciójában a Lidl Magyarország marketing vezetőjeként dolgozó szakember a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján szerezte meg Kereskedelem és Gazdaság diplomáját marketing szakon. Ezt követően az üzleti döntéshozatalra specializálódott mester fokozatát szerezte meg a Pécsi Tudományegyetemen, majd elvégezte a dániai Aarhus Üzleti Iskola Erasmus ösztöndíjprogramját.
Pályafutását 2001-ben a Heinekennél kezdte, majd a Nestlé Ice Cream Hungária brand- és marketing menedzsereként folytatta. 2008-tól ismét a söriparban, a Dreher Sörgyárak Zrt-nél látott el marketing menedzseri feladatokat, 2015-től pedig az Lidl Magyarország marketing vezetője volt.
Kapcsolódó cikkeink
Súlyos visszaesés a nagy barkácsáruházak üzleti teljesítményében 2023-ban
A 2023-as üzleti év nehéz időszakot hozott a nagy barkácsáruházak…
Tovább olvasom >Praktiker: nem félnek belevágni most a magyarok az otthonfelújításba
Az otthonukat felújítók akár néhány évente is belevágnak egy ilyen…
Tovább olvasom >Új HR és CSR Igazgatót nevezett ki a Praktiker
Új HR és CSR Igazgatót nevezett ki a Praktiker Nagy-Jakab…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >