Praktiker: Új marketing igazgatót nevezett ki a vállalat
Szeptembertől új marketing igazgatóval erősít a Praktiker. A magyar barkácspiac meghatározó szereplőjéhez csatlakozó Sommer Ádám több mint 20 éves, jellemzően kereskedelmi területen szerzett tapasztalatával támogatja a Praktiker üzleti céljainak megvalósítását.

Sommer Ádám
Sommer Ádámot nevezte ki a Praktiker Kft. új marketing, PR és online szolgáltatások igazgatójának. A szakember több mint két évtizedes tapasztalattal rendelkezik FMCG területen, tagja a Marketing Döntéshozók Klubjának, így hatékonyan támogatja a Praktiker üzleti céljainak megvalósítását. Az új marketing igazgató elmondta, hogy célja a Praktiker márka erősítése a vevőélmény fejlesztésén keresztül. A korábbi pozíciójában a Lidl Magyarország marketing vezetőjeként dolgozó szakember a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján szerezte meg Kereskedelem és Gazdaság diplomáját marketing szakon. Ezt követően az üzleti döntéshozatalra specializálódott mester fokozatát szerezte meg a Pécsi Tudományegyetemen, majd elvégezte a dániai Aarhus Üzleti Iskola Erasmus ösztöndíjprogramját.
Pályafutását 2001-ben a Heinekennél kezdte, majd a Nestlé Ice Cream Hungária brand- és marketing menedzsereként folytatta. 2008-tól ismét a söriparban, a Dreher Sörgyárak Zrt-nél látott el marketing menedzseri feladatokat, 2015-től pedig az Lidl Magyarország marketing vezetője volt.
Kapcsolódó cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >