Pr-ügynökséget választott a SCITEC
Európa egyik legismertebb sportcélú étrendkiegészítő márkája a termékek és szakértők iránti bizalom növelése, a szponzorált sportolók lifestyle megjelenéseinek fokozása és az újságírói kapcsolatok megerősítése érdekében keresett tanácsadót. A választás a KRQ kommunikációs ügynökségre esett.
A SCITEC NUTRITION az elmúlt 20 évben Európa egyik vezető sportcélú étrendkiegészítő márkájává fejlődött, több mint 700 termékváltozattal, 115 ízzel és számos innovatív megoldással. A prémium minőségű termékek és a szakértők iránti bizalom növelése, a SCITEC által szponzorált sportolók médiamegjelenéseinek szervezése, valamint a vállalat újságírói kapcsolatainak megerősítése érdekében keresett kommunikációs ügynökséget a magyar piacra. A nyertes a KRQ Communications lett, amelynek eddigi referenciái, illetve a SCITEC számára javasolt ötletei és stratégiája meggyőzte a vállalatot az együttműködésre. A KRQ hét éven át volt a világ egyik legismertebb sportlifestyle márkájának, a PUMA-nak a kommunikációs ügynöksége, az FMCG szektorban pedig több gyártócégnek dolgozik, de a SPAR marketingfolyamatait is támogatja.
A KRQ feladata, hogy olyan integrált pr-kampányok valósuljanak meg, amelynek során a SCITEC dietetikus és táplálkozási szakértői, illetve a cég által támogatott sportolók még többször tudnak hitelesen megjelenni a fiatalos, egészségtudatos célcsoport által fogyasztott médiumokban.
A kommunikáció fókuszában Jakabos Zsuzsanna, Karakas Hedvig és Nagy László áll, hiszen ezek az olimpikonok szerepelnek a márka reklámkampányaiban is. Az ügynökség a SCITEC kiemelt rendezvényeinek pr-támogatását is biztosítja, de fotókat és videókat is készít, valamint a márka és a sportolók social média megjelenéseihez is biztosít egyedi megoldásokat, tartalmakat.
Kapcsolódó cikkeink
Az étrend-kiegészítők mellékhatásait gyűjtő honlap indult
Elindult az étrend-kiegészítők mellékhatásait gyűjtő honlap, a www.nutrivigilancia.hu oldalra érkező…
Tovább olvasom >Depressziót okozhat a magnéziumhiány
Idén a Quattroceutical Kft. készített online felmérést* 1021 ember megkérdezésével a…
Tovább olvasom >Elindult a Scitec Nutrition és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közös kampánya
Fogyatékossággal élő és mozgássérült fiatalok versenyeztek együtt ép fiatalokkal és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kedvezményes karácsonyi készülődés a Tescóval
Advent közeledtével gyerekek és felnőttek egyaránt elkezdik a visszaszámlálást az…
Tovább olvasom >Green Friday kampányt indít a Mastercard, hogy felhívja a figyelmet a tudatos költekezésre
A Mastercard a közelgő ünnepi vásárlási szezon előtt indítja el…
Tovább olvasom >Újdonságokkal rukkol elő a Lidl
A magyarországi kiskereskedők közül a Lidl elsőként indítja el 5…
Tovább olvasom >