Pr-ügynökséget választott a SCITEC
Európa egyik legismertebb sportcélú étrendkiegészítő márkája a termékek és szakértők iránti bizalom növelése, a szponzorált sportolók lifestyle megjelenéseinek fokozása és az újságírói kapcsolatok megerősítése érdekében keresett tanácsadót. A választás a KRQ kommunikációs ügynökségre esett.
A SCITEC NUTRITION az elmúlt 20 évben Európa egyik vezető sportcélú étrendkiegészítő márkájává fejlődött, több mint 700 termékváltozattal, 115 ízzel és számos innovatív megoldással. A prémium minőségű termékek és a szakértők iránti bizalom növelése, a SCITEC által szponzorált sportolók médiamegjelenéseinek szervezése, valamint a vállalat újságírói kapcsolatainak megerősítése érdekében keresett kommunikációs ügynökséget a magyar piacra. A nyertes a KRQ Communications lett, amelynek eddigi referenciái, illetve a SCITEC számára javasolt ötletei és stratégiája meggyőzte a vállalatot az együttműködésre. A KRQ hét éven át volt a világ egyik legismertebb sportlifestyle márkájának, a PUMA-nak a kommunikációs ügynöksége, az FMCG szektorban pedig több gyártócégnek dolgozik, de a SPAR marketingfolyamatait is támogatja.
A KRQ feladata, hogy olyan integrált pr-kampányok valósuljanak meg, amelynek során a SCITEC dietetikus és táplálkozási szakértői, illetve a cég által támogatott sportolók még többször tudnak hitelesen megjelenni a fiatalos, egészségtudatos célcsoport által fogyasztott médiumokban.
A kommunikáció fókuszában Jakabos Zsuzsanna, Karakas Hedvig és Nagy László áll, hiszen ezek az olimpikonok szerepelnek a márka reklámkampányaiban is. Az ügynökség a SCITEC kiemelt rendezvényeinek pr-támogatását is biztosítja, de fotókat és videókat is készít, valamint a márka és a sportolók social média megjelenéseihez is biztosít egyedi megoldásokat, tartalmakat.
Kapcsolódó cikkeink
“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >Nagyszabású nyereményjáték a Hervis hazai üzleteiben
Augusztus 18-ig vehetnek részt a Hervis vásárlók a nyereményjátékon. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jobb lesz az anyagi helyzetünk 2025-ben? Kutatás készült arról, mit gondolnak a magyarok
Vegyes várakozásokkal tekint a hazai lakosság az idei pénzügyi helyzetére.…
Tovább olvasom >Különleges matricagyűjtő albummal tért vissza Garfield a SPAR és INTERSPAR áruházakba
A világ legkülönlegesebb állatait bemutató új matricás albummal, az Állati…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >