Pr-ügynökséget választott a SCITEC
Európa egyik legismertebb sportcélú étrendkiegészítő márkája a termékek és szakértők iránti bizalom növelése, a szponzorált sportolók lifestyle megjelenéseinek fokozása és az újságírói kapcsolatok megerősítése érdekében keresett tanácsadót. A választás a KRQ kommunikációs ügynökségre esett.
A SCITEC NUTRITION az elmúlt 20 évben Európa egyik vezető sportcélú étrendkiegészítő márkájává fejlődött, több mint 700 termékváltozattal, 115 ízzel és számos innovatív megoldással. A prémium minőségű termékek és a szakértők iránti bizalom növelése, a SCITEC által szponzorált sportolók médiamegjelenéseinek szervezése, valamint a vállalat újságírói kapcsolatainak megerősítése érdekében keresett kommunikációs ügynökséget a magyar piacra. A nyertes a KRQ Communications lett, amelynek eddigi referenciái, illetve a SCITEC számára javasolt ötletei és stratégiája meggyőzte a vállalatot az együttműködésre. A KRQ hét éven át volt a világ egyik legismertebb sportlifestyle márkájának, a PUMA-nak a kommunikációs ügynöksége, az FMCG szektorban pedig több gyártócégnek dolgozik, de a SPAR marketingfolyamatait is támogatja.
A KRQ feladata, hogy olyan integrált pr-kampányok valósuljanak meg, amelynek során a SCITEC dietetikus és táplálkozási szakértői, illetve a cég által támogatott sportolók még többször tudnak hitelesen megjelenni a fiatalos, egészségtudatos célcsoport által fogyasztott médiumokban.
A kommunikáció fókuszában Jakabos Zsuzsanna, Karakas Hedvig és Nagy László áll, hiszen ezek az olimpikonok szerepelnek a márka reklámkampányaiban is. Az ügynökség a SCITEC kiemelt rendezvényeinek pr-támogatását is biztosítja, de fotókat és videókat is készít, valamint a márka és a sportolók social média megjelenéseihez is biztosít egyedi megoldásokat, tartalmakat.
Kapcsolódó cikkeink
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő…
Tovább olvasom >Történelmi mélyponton a Puma: részvényzuhanás, elbocsátások és osztalékcsökkentés
A német sportszergyártó, a Puma, súlyos pénzügyi nehézségekkel küzd az…
Tovább olvasom >Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >Újra vizsgálja a GVH a Wizz Air vállalásait – lejárt a kompenzációs kötelezettség öt éve
Utóvizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wizz Air Hungary…
Tovább olvasom >