PPF: trend a természetes összetevők felértékelődése
Az állateledel-piacon is előbb-utóbb megjelennek azok a trendek, amelyek a human food szegmensben érvényesülnek – mondta el Szitai Ádám, a Partner in Pet Food (PPF) Hungária Kft. cégvezetője: „Itt is egyre fontosabbá válik a prémiumizáció, illetve a különböző superfoodok használata, felértékelődik a természetes összetevők és a gabonamentesség szerepe.”

Szitai Ádám
cégvezető
Partner in Pet Food
A PPF legújabb termékfejlesztése a kor igényeinek megfelelő prémiumizált táp, a Reno Optimal Life 5 száraz kutyaeledel. „Az volt a célunk, hogy a gazdik minél hosszabb, minőségi időt tölthessenek kedvenceikkel. Az új receptúra összetevői biztosítják a házi kedvencek optimális életét.”
„Az elmúlt időszak változásai szektorunkat is erőteljesen érintették, már csak ezért is egyre fontosabb számunkra a fenntarthatósági szempontok beépítése a gyártási folyamatokba. Ez egyébként – amellett, hogy a »túlélésünket« biztosítja – a cégértéket is növeli, sőt, egyes esetekben az ESG megléte már kiválasztási kritérium is.”
Szitai Ádám elmondta azt is, hogy a Magyar Termék védjegyeket a hazai előállítású száraz és konzerv állateledeleken az áruházláncok saját márkás termékein már alkalmazzák. „Brand termékeinkre vonatkozóan is vizsgáljuk a lehetőséget, hogy felkerülhessen rájuk a Hazai Termék jelölés, mint például a Dombóváron gyártott Reno Optimal Life 5 esetében.”
A PPF elkötelezett az állatvédelem iránt. „A Reno márkával a Baráthegyi Vakvezető kutyaiskolát, a Previtallal pedig a Noé Állatotthont támogatjuk. Utóbbival rádiókampányt is tervezünk, ahol felhívjuk a figyelmet az ivartalanítás fontosságára.” //
Kapcsolódó cikkeink
Kedvenckényeztetés okosabban
Újra nő az állateledelek piaca, a gyártói márkák megint erősödni…
Tovább olvasom >Megduplázódhat a vegán állateledelek globális piaca 2034-re
Egyre több gazdi ismeri fel a növényi alapú étrend előnyeit…
Tovább olvasom >Megvette a The Nutriment Company a német BAF Petfoodot
Meg nem nevezett összegért vásárolta meg a svéd The Nutriment…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >