PPF: trend a természetes összetevők felértékelődése
Az állateledel-piacon is előbb-utóbb megjelennek azok a trendek, amelyek a human food szegmensben érvényesülnek – mondta el Szitai Ádám, a Partner in Pet Food (PPF) Hungária Kft. cégvezetője: „Itt is egyre fontosabbá válik a prémiumizáció, illetve a különböző superfoodok használata, felértékelődik a természetes összetevők és a gabonamentesség szerepe.”
A PPF legújabb termékfejlesztése a kor igényeinek megfelelő prémiumizált táp, a Reno Optimal Life 5 száraz kutyaeledel. „Az volt a célunk, hogy a gazdik minél hosszabb, minőségi időt tölthessenek kedvenceikkel. Az új receptúra összetevői biztosítják a házi kedvencek optimális életét.”
„Az elmúlt időszak változásai szektorunkat is erőteljesen érintették, már csak ezért is egyre fontosabb számunkra a fenntarthatósági szempontok beépítése a gyártási folyamatokba. Ez egyébként – amellett, hogy a »túlélésünket« biztosítja – a cégértéket is növeli, sőt, egyes esetekben az ESG megléte már kiválasztási kritérium is.”
Szitai Ádám elmondta azt is, hogy a Magyar Termék védjegyeket a hazai előállítású száraz és konzerv állateledeleken az áruházláncok saját márkás termékein már alkalmazzák. „Brand termékeinkre vonatkozóan is vizsgáljuk a lehetőséget, hogy felkerülhessen rájuk a Hazai Termék jelölés, mint például a Dombóváron gyártott Reno Optimal Life 5 esetében.”
A PPF elkötelezett az állatvédelem iránt. „A Reno márkával a Baráthegyi Vakvezető kutyaiskolát, a Previtallal pedig a Noé Állatotthont támogatjuk. Utóbbival rádiókampányt is tervezünk, ahol felhívjuk a figyelmet az ivartalanítás fontosságára.” //
Kapcsolódó cikkeink
150 millió fontból korszerűsíti állateledel-gyárát a Nestlé Purina az Egyesült Királyságban
Több mint 150 millió fontot (167 millió USD) ruház be…
Tovább olvasom >Zöld lámpát kaptak a rovaralapú állateledelek a gazdiktól
Egy új tanulmány szerint a macskatulajdonosok 62%-a és a kutyatulajdonosok…
Tovább olvasom >A Lidl idén 12. alkalommal szervezte meg Telitálka kampányát
A Lidl Magyarország idén 12. alkalommal szervezte meg Telitálka kampányát,…
Tovább olvasom >További cikkeink
30 százalékos kedvezmény kell a sikerhez a Black Friday-on
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak…
Tovább olvasom >Burgonyahelyzet Magyarországon: olcsóbb, de nem problémamentes
A burgonya, mint alapvető élelmiszer, minden évben reflektorfénybe kerül, különösen…
Tovább olvasom >Idén is a tavalyi áron kaphatjuk a karácsonyi halat
A tavalyinál kedvezőtlenebb időjárási körülmények hatására a haltermelők idén összességében…
Tovább olvasom >