Baromfikampány
Az Agrármarketing Centrum és a Baromfi Termék Tanács és Szakmaközi Szervezet közösen indított fogyasztásösztönző médiakampányt, annak érdekében, hogy felhívják a vásárlók figyelmét a baromfihús és a tojás pozitív értékeire.
Sajnos Magyarországon a tojásfogyasztás mennyisége éves átlagban folyamatosan csökkenő tendenciát mutat. Míg 10 éve átlagosan 300 tojást fogyasztottak fejenként a magyarok, ez a szám mára 215 darabra csökkent. Az Agrármarketing Centrum éppen ezért arra törekszik, hogy a jó minőségű, egészséges baromfihúst népszerűsítse a fogyasztók minél szélesebb körében, országos napi-, heti- és havilapok, a legnépszerűbb online felületek, valamint televízió- és rádióadók segítségével. A kampány a tervek szerint 3 hétig tart majd.
A baromfihússal és az abból készült különböző termékekkel a közönség a budapesti adventi vásáron a Szent István Bazilika előtt, valamint a Sirha Budapest rendezvényen is találkozhat, ha felkeresi az AMC kóstoltató autóját, ahol bárki megkóstolhatja az ízletes fogásokat. Az Agrármarketing Centrum és partnere, a szakmai munkát támogató Baromfi Termék Tanács azt szeretné elérni, hogy minél többen megismerjék azokat a recepteket és különböző elkészítési lehetőségeket, amelyekkel a baromfihúsból változatos, ízletes és egészséges ételek kerülhetnek az asztalra. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Tovább drágul a baromfihús és a tojás – tartósan magas árakra számíthatnak a fogyasztók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Idén október 10-én ünnepeljük a Tojás Világnapját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nagy István: a baromfiágazat az egyik legversenyképesebb állattenyésztő ágazat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
POS Media Hungary: nevet vált a piacvezető eladáshelyi marketingügynökség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola és a Star Wars egyesíti erejét, és elhozza a galaxis legkedveltebb ikonjait: A rajongók 17 új karakterdizájnt gyűjthetnek össze a Coca-Cola termékeinek megvásárlásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fókuszban az innováció: pályázati lehetőség a SIRHA Budapesten
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >