Baromfikampány
Az Agrármarketing Centrum és a Baromfi Termék Tanács és Szakmaközi Szervezet közösen indított fogyasztásösztönző médiakampányt, annak érdekében, hogy felhívják a vásárlók figyelmét a baromfihús és a tojás pozitív értékeire.
Sajnos Magyarországon a tojásfogyasztás mennyisége éves átlagban folyamatosan csökkenő tendenciát mutat. Míg 10 éve átlagosan 300 tojást fogyasztottak fejenként a magyarok, ez a szám mára 215 darabra csökkent. Az Agrármarketing Centrum éppen ezért arra törekszik, hogy a jó minőségű, egészséges baromfihúst népszerűsítse a fogyasztók minél szélesebb körében, országos napi-, heti- és havilapok, a legnépszerűbb online felületek, valamint televízió- és rádióadók segítségével. A kampány a tervek szerint 3 hétig tart majd.
A baromfihússal és az abból készült különböző termékekkel a közönség a budapesti adventi vásáron a Szent István Bazilika előtt, valamint a Sirha Budapest rendezvényen is találkozhat, ha felkeresi az AMC kóstoltató autóját, ahol bárki megkóstolhatja az ízletes fogásokat. Az Agrármarketing Centrum és partnere, a szakmai munkát támogató Baromfi Termék Tanács azt szeretné elérni, hogy minél többen megismerjék azokat a recepteket és különböző elkészítési lehetőségeket, amelyekkel a baromfihúsból változatos, ízletes és egészséges ételek kerülhetnek az asztalra. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Az élelmiszergazdaság meghatározó ágazata a tojástermelés
A tojástermelés az élelmiszergazdaság meghatározó ágazata, amelynek versenyképességét számos eszközzel…
Tovább olvasom >Bukarest engedélyhez köti a tojás és baromfihús importját Ukrajnából
Románia a tojást és baromfihúst is felveszi azon élelmiszeripari termékek…
Tovább olvasom >A legrangosabb pálinkaverseny
Június végén a Magyar Tudományos Akadémián zajlott a májusban Csopakon…
Tovább olvasom >További cikkeink
A JYSK fenntarthatósági stratégiája: innovációk és zöld megoldások a környezetvédelem jegyében
A JYSK fenntarthatósági törekvései jó példát mutatnak a modern kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Évek óta közös a cél: pelenkát juttatni oda, ahol a leginkább szükség van rá
A gyermekek gondozása odafigyelést, rengeteg energiát és érzékenységet igényel. Fokozottan…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >