Baromfikampány
Az Agrármarketing Centrum és a Baromfi Termék Tanács és Szakmaközi Szervezet közösen indított fogyasztásösztönző médiakampányt, annak érdekében, hogy felhívják a vásárlók figyelmét a baromfihús és a tojás pozitív értékeire.
Sajnos Magyarországon a tojásfogyasztás mennyisége éves átlagban folyamatosan csökkenő tendenciát mutat. Míg 10 éve átlagosan 300 tojást fogyasztottak fejenként a magyarok, ez a szám mára 215 darabra csökkent. Az Agrármarketing Centrum éppen ezért arra törekszik, hogy a jó minőségű, egészséges baromfihúst népszerűsítse a fogyasztók minél szélesebb körében, országos napi-, heti- és havilapok, a legnépszerűbb online felületek, valamint televízió- és rádióadók segítségével. A kampány a tervek szerint 3 hétig tart majd.
A baromfihússal és az abból készült különböző termékekkel a közönség a budapesti adventi vásáron a Szent István Bazilika előtt, valamint a Sirha Budapest rendezvényen is találkozhat, ha felkeresi az AMC kóstoltató autóját, ahol bárki megkóstolhatja az ízletes fogásokat. Az Agrármarketing Centrum és partnere, a szakmai munkát támogató Baromfi Termék Tanács azt szeretné elérni, hogy minél többen megismerjék azokat a recepteket és különböző elkészítési lehetőségeket, amelyekkel a baromfihúsból változatos, ízletes és egészséges ételek kerülhetnek az asztalra. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Fedezi a belföldi szükségletet az idei meggytermés
A meggytermelők jó évet zárhatnak, mert kedvezően alakult az időjárás,…
Tovább olvasom >A magyar élelmiszeripar jelentős fejlődés előtt áll?
A magyar élelmiszeripar jelentős fejlődés előtt áll, ha megfelelően tud…
Tovább olvasom >Minden eddiginél nagyobb standdal vesz részt az AMC az amszterdami PLMA-n
A kiskereskedelmi üzletláncokban forgalmazott, egyedi márkanév alatt futó, úgynevezett sajátmárkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >