Jövőre lesz 50 éves a Pöttyös
A FrieslandCampina egy közel 19 000 gazdálkodó tulajdonában lévő szövetkezeti rendszerben működő vállalat, 1871-ig visszanyúló tejtermelő, feldolgozó és késztermék-értékesítő tapasztalattal. A legelőtől a magas minőségű tejtermékek fogyasztásra kész állapotáig az összes folyamat a vállalaton belül zajlik – „from grass to glass” – a holland tejtermékkészítő szakértelemre épülve.
Szecskó Ferenc
marketingigazgató
FrieslandCampina Hungária
– A közel 150 év alatt globális méretűvé nőtt cégünknek ez a kulturális és üzleti gyökere, de párhuzamosan erősen fókuszálunk a helyi/nemzeti közösségekre és fogyasztói igényekre is – tájékoztat Szecskó Ferenc, a FrieslandCampina Hungária Zrt. marketingigazgatója.
A vállalat sikeres üzleti modelljének fontos eleme, hogy piacvezető, illetve meghatározó piaci pozíciói legyenek minden országban, minden kiválasztott kategóriában, emiatt is adódhatnak jelentős eltérések az egyes leányvállalatok portfóliójában.
– Ugyanakkor van, ami nem országspecifikus, így például a jó sajtok általános népszerűségnek örvendenek szerte a világon. Ezért a vállalatunk holland sajtkészítő tapasztalatával előállított Frico márkája több országban is bevezetésre került. Hazánkban egy éve érhetőek el a Frico gouda, maasdami és edami változatai – tudjuk meg Szecskó Ferenctől.
Emellett Magyarországon a hosszú évek óta kiemelkedő népszerűséggel bíró Completa, Milli és Oké termékeink szinte minden háztartásban részesei a családok napi fogyasztásának, pár éve kiegészülve a Landliebe joghurtjaival, italaival és desszertjeivel.
– Koronánk ékköve, nemzeti büszkeségünk pedig természetesen a Pöttyös, amely jövőre ünnepli az 50. születésnapját – hangsúlyozza a marketingigazgató. //
Kapcsolódó cikkeink
Növekedni látja a vegán termékek iránti keresletet a holland Albert Heijn
A holland Albert Heijn bejelentése szerint az üzleteiben 2023-ban értékesített…
Tovább olvasom >Egyre kisebb a bio és nem bio élelmiszerek közötti árkülönbség Hollandiában
A bio és nem bio élelmiszertermékek közötti árkülönbség 63%-ról 48%-ra…
Tovább olvasom >Az európai fogyasztók 96%-a vásárolt online az idei első negyedévben
Az európai fogyasztók legalább 95,8 százaléka vásárolt online az idei…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >